Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37150

Назва: Social media marketing: просування бізнесу
Інші назви: Social media marketing: business forward
Автори: Каліщук, Владислав
Kalishchuk, Vladuslav
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Каліщук В. Social media marketing: просування бізнесу / Каліщук Владислав // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 56–57. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description: Kalishchuk V. (2021) Social media marketing: prosuvannia biznesu [Social media marketing: business forward]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 56-57 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 56-57
Початкова сторінка: 56
Кінцева сторінка: 57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37150
References: 1. Shpylyk S., Pinyak I., Shveda N. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. (Digital economy trends: global challenges, strategy and technologies). Monograph. 2021. 30-38 pp.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.