Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36007

Назва: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"
Бібліографічний опис: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2021. – 106 c.
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 2-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 339.138
Кількість сторінок: 106
Діапазон сторінок: 1-106
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено результати наукових досліджень з питань: маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду; маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств; сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки; інновації технології продажів та стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36007
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk_2021.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Zbirnyk_2021_COVER.jpg418,5 kBJPEGПереглянути/відкрити
konf 2021 осінь_МК.pdf512,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.