Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35026
Teitl: | Методика використання міжпредметних зв’язків при вивченні особистості Лесі Українки на уроках історії України та української літератури: теоретико-методичний аспекти |
Awduron: | Коляда, Ігор Санкович, Марія |
Affiliation: | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна) Яблуницький загальноосвітній заклад середньої освіти (м. Яремче, Україна) |
Bibliographic description (Ukraine): | Коляда І. Методика використання міжпредметних зв’язків при вивченні особистості Лесі Українки на уроках історії України та української літератури: теоретико-методичний аспекти / Ігор Коляда, Марія Санкович // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 540–545. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки). |
Bibliographic description (International): | Koliada I., Sankovych M. (2021) Metodyka vykorystannia mizhpredmetnykh zviazkiv pry vyvchenni osobystosti Lesi Ukrainky na urokakh istorii Ukrainy ta ukrainskoi literatury: teoretyko-metodychnyi aspekty. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 540-545 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021 Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021 |
Conference/Event: | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) |
Journal/Collection: | Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) |
Dyddiad Cyhoeddi: | 25-Feb-2021 |
Date of entry: | 27-Apr-2021 |
Cyhoeddwr: | Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького |
Place of the edition/event: | Львів Lviv |
Temporal Coverage: | 25–26 лютого 2021 року 25-26 February 2021 |
UDC: | 372.832 |
Allweddeiriau: | Леся Українка міжпредметні зв’язки історична особистість історія України українська література Lesya Ukrainka interdisciplinary links historical specialty history of Ukraine Ukrainian literature |
Number of pages: | 6 |
Page range: | 540-545 |
Start page: | 540 |
End page: | 545 |
Crynodeb: | Проаналізовано необхідність реалізації міжпредметних зв’язків
як способу отримання знань на уроках історії. Визначено суть
терміна «міжпредметні зв'язки». З’ясовано дидактичну мету
встановлення міжпредметних зв’язків в освітньому процесі на
уроках історії України: забезпечення цілісної системи знань і
розвиток критичного мислення. Наведено обгрунтування
необхідності і шляхів реалізації міжпредметних зв'язків як способу
отримання теоретичних знань та практичних компетентностей
на уроках історії України. The need for the implementation of interdisciplinary links has been analyzed as a way to reject knowledge in history lessons. The essence of the term «interdisciplinary links» is designated. The didactic meta of the establishment of interdisciplinary links in the process of rejecting knowledge at the lessons of the history of Ukraine: securing the integral system of knowledge and development of critical misdirection has been established. There has been introduced an outline of the need and ways of realizing different subject matters as a way of eliminating technical knowledge in the lessons of history of Ukraine. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35026 |
ISBN: | 978-617-7196-31-9 |
Copyright owner: | © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021 |
References (Ukraine): | 1. Баханов К. Традиції та інновації у навчанні історії в школі: дидактичний словник-довідник / К. Баханов. – Запоріжжя : Просвіта, 2002. – 108 с. 2. Глинская, Е. А. Межпредметные связи в обучении / Е. А. Глинская, С. В. Титова. — 3-е изд. — Тула: Инфо, 2007. – 270 c. 3. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Художньо – естетичний цикл. 5 – 11 класи. – К., Ірпінь: Перун, 2005. – 240 с. |
References (International): | 1. Bakhanov K. Tradytsii ta innovatsii u navchanni istorii v shkoli: dydaktychnyi slovnyk-dovidnyk, K. Bakhanov, Zaporizhzhia : Prosvita, 2002, 108 p. 2. Hlinskaia, E. A. Mezhpredmetnye sviazi v obuchenii, E. A. Hlinskaia, S. V. Titova, 3-e izd, Tula: Info, 2007, 270 c. 3. Prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Khudozhno – estetychnyi tsykl. 5 – 11 klasy, K., Irpin: Perun, 2005, 240 p. |
Content type: | Conference Abstract |
Ymddengys yng Nghasgliadau: | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021) |
Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil | Disgrifiad | Maint | Fformat | |
---|---|---|---|---|
VNPK_INA_2021_Koliada_I-Metodyka_vykorystannia_540-545.pdf | 703,54 kB | Adobe PDF | Gweld/Agor | |
VNPK_INA_2021_Koliada_I-Metodyka_vykorystannia_540-545.djvu | 73,14 kB | DjVu | Gweld/Agor | |
VNPK_INA_2021_Koliada_I-Metodyka_vykorystannia_540-545__COVER.png | 428,79 kB | image/png | Gweld/Agor |
Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.