Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35026

Назва: Методика використання міжпредметних зв’язків при вивченні особистості Лесі Українки на уроках історії України та української літератури: теоретико-методичний аспекти
Автори: Коляда, Ігор
Санкович, Марія
Приналежність: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова (м. Київ, Україна)
Яблуницький загальноосвітній заклад середньої освіти (м. Яремче, Україна)
Бібліографічний опис: Коляда І. Методика використання міжпредметних зв’язків при вивченні особистості Лесі Українки на уроках історії України та української літератури: теоретико-методичний аспекти / Ігор Коляда, Марія Санкович // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 540–545. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
Bibliographic description: Koliada I., Sankovych M. (2021) Metodyka vykorystannia mizhpredmetnykh zviazkiv pry vyvchenni osobystosti Lesi Ukrainky na urokakh istorii Ukrainy ta ukrainskoi literatury: teoretyko-metodychnyi aspekty. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 540-545 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Журнал/збірник: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Дата публікації: 25-лют-2021
Дата внесення: 27-кві-2021
Видавництво: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 25–26 лютого 2021 року
25-26 February 2021
УДК: 372.832
Теми: Леся Українка
міжпредметні зв’язки
історична особистість
історія України
українська література
Lesya Ukrainka
interdisciplinary links
historical specialty
history of Ukraine
Ukrainian literature
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 540-545
Початкова сторінка: 540
Кінцева сторінка: 545
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано необхідність реалізації міжпредметних зв’язків як способу отримання знань на уроках історії. Визначено суть терміна «міжпредметні зв'язки». З’ясовано дидактичну мету встановлення міжпредметних зв’язків в освітньому процесі на уроках історії України: забезпечення цілісної системи знань і розвиток критичного мислення. Наведено обгрунтування необхідності і шляхів реалізації міжпредметних зв'язків як способу отримання теоретичних знань та практичних компетентностей на уроках історії України.
The need for the implementation of interdisciplinary links has been analyzed as a way to reject knowledge in history lessons. The essence of the term «interdisciplinary links» is designated. The didactic meta of the establishment of interdisciplinary links in the process of rejecting knowledge at the lessons of the history of Ukraine: securing the integral system of knowledge and development of critical misdirection has been established. There has been introduced an outline of the need and ways of realizing different subject matters as a way of eliminating technical knowledge in the lessons of history of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35026
ISBN: 978-617-7196-31-9
Власник авторського права: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
Перелік літератури: 1. Баханов К. Традиції та інновації у навчанні історії в школі: дидактичний словник-довідник / К. Баханов. – Запоріжжя : Просвіта, 2002. – 108 с.
2. Глинская, Е. А. Межпредметные связи в обучении / Е. А. Глинская, С. В. Титова. — 3-е изд. — Тула: Инфо, 2007. – 270 c.
3. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Художньо – естетичний цикл. 5 – 11 класи. – К., Ірпінь: Перун, 2005. – 240 с.
References: 1. Bakhanov K. Tradytsii ta innovatsii u navchanni istorii v shkoli: dydaktychnyi slovnyk-dovidnyk, K. Bakhanov, Zaporizhzhia : Prosvita, 2002, 108 p.
2. Hlinskaia, E. A. Mezhpredmetnye sviazi v obuchenii, E. A. Hlinskaia, S. V. Titova, 3-e izd, Tula: Info, 2007, 270 c.
3. Prohramy dlia zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Khudozhno – estetychnyi tsykl. 5 – 11 klasy, K., Irpin: Perun, 2005, 240 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.