Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34929

Tytuł: Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингу
Inne tytuły: Secondary packaging as an element of merchandising
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Burlitska, Oksana
Pinyak, Iryna
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Terpnopil, Ukraine
Cytat: Бурліцька О. П. Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингу / Оксана Бурліцька, Ірина Піняк // Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня-01 квітня 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 115–117. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Burlitska O., Pinyak I. (2021) Vtorynna upakovka yak instrument merchandaizynhu [Secondary packaging as an element of merchandising]. Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March-01 April 2021), pp. 115-117 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 31-mar-2021
Date of entry: 23-kwi-2021
Wydawca: ФОП Паляниця В.А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 31 березня-01 квітня 2021 року
31 March-01 April 2021
UDC: 339.13
Strony: 3
Zakres stron: 115-117
Główna strona: 115
Strona końcowa: 117
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34929
ISBN: 978-617-7875-13-9
Właściciel praw autorskich: © ФОП Паляниця В.А., 2021
Wykaz piśmiennictwa: 1. Божкова В.В., Башук Т.О. Мерчандайзинг: Навчальний посібник. Суми: ВТД „Університетська книга”, 2007. 125 с.
2. Лук'янець Т. У. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. К.: КНСЕУ, 2000. 380 с.
3. Мерчандайзинг / Під заг. ред. Л.В. Балабанової. Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. 290 с.
4. Смит П. Ф. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. К.: Знання-Прес, 2003. 796 с.
References: 1. Bozhkova V.V., Bashuk T.O. Merchandaizynh: Navchalnyi posibnyk. Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2007. 125 p.
2. Lukianets T. U. Marketynhova polityka komunikatsii: Navch. posibnyk. K., KNSEU, 2000. 380 p.
3. Merchandaizynh, by gen. ed. L.V. Balabanovoi. Donetsk: Don-DUET, 2002. 290 p.
4. Smit P. F. Marketinhovye kommunikatsii: kompleksnyi podkhod: Per. so 2-ho anhl. izd. K., Znannia-Pres, 2003. 796 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:VІ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi