Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34929

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.contributor.authorPinyak, Iryna
dc.coverage.temporal31 березня-01 квітня 2021 року
dc.coverage.temporal31 March-01 April 2021
dc.date.accessioned2021-04-23T06:46:01Z-
dc.date.available2021-04-23T06:46:01Z-
dc.date.created2021-03-31
dc.date.issued2021-03-31
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингу / Оксана Бурліцька, Ірина Піняк // Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 31 березня-01 квітня 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 115–117. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
dc.identifier.isbn978-617-7875-13-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/34929-
dc.format.extent115-117
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2021
dc.titleВторинна упаковка як інструмент мерчандайзингу
dc.title.alternativeSecondary packaging as an element of merchandising
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Божкова В.В., Башук Т.О. Мерчандайзинг: Навчальний посібник. Суми: ВТД „Університетська книга”, 2007. 125 с.
dc.relation.references2. Лук'янець Т. У. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. К.: КНСЕУ, 2000. 380 с.
dc.relation.references3. Мерчандайзинг / Під заг. ред. Л.В. Балабанової. Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. 290 с.
dc.relation.references4. Смит П. Ф. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: Пер. со 2-го англ. изд. К.: Знання-Прес, 2003. 796 с.
dc.relation.referencesen1. Bozhkova V.V., Bashuk T.O. Merchandaizynh: Navchalnyi posibnyk. Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2007. 125 p.
dc.relation.referencesen2. Lukianets T. U. Marketynhova polityka komunikatsii: Navch. posibnyk. K., KNSEU, 2000. 380 p.
dc.relation.referencesen3. Merchandaizynh, by gen. ed. L.V. Balabanovoi. Donetsk: Don-DUET, 2002. 290 p.
dc.relation.referencesen4. Smit P. F. Marketinhovye kommunikatsii: kompleksnyi podkhod: Per. so 2-ho anhl. izd. K., Znannia-Pres, 2003. 796 p.
dc.identifier.citationenBurlitska O., Pinyak I. (2021) Vtorynna upakovka yak instrument merchandaizynhu [Secondary packaging as an element of merchandising]. Proceedings of the 6th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern., 31 March-01 April 2021), pp. 115-117 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Terpnopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage115
dc.citation.epage117
dc.citation.conferenceⅥ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:VІ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.