Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33561
Назва: Розробка рекламної стратегії підприємств туристичної галузі
Інші назви: Development of advertising strategy of tourism industry enterprises
Автори: Пульків, Ірина Ігорівна
Pulkiv, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Пульків І. І. Розробка рекламної стратегії підприємств туристичної галузі : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / І. І. Пульків. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 80 с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата внесення: 27-гру-2020
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiia
Члени комітету: Маркович, Ірина Богданівна
Markovich, Iryna
УДК: 339.138
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
реклама
рекламна стратегія
маркетинг
ринок
туризм
туристичний ринок
туристична агенція
advertising
advertising strategy
marketing
tourism
market
tourist market
travel agency
Кількість сторінок: 80
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітньо-кваліфакійного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, 2020. У роботі проведено огляд теоретичного матеріалу з реклами, зокрема розкрито сутність рекламної стратегії як елемента маркетингу та методичний підхід до формування рекламної стратегії. Проведено огляд ринку туристичних послуг та аналіз діяльності ТК «Бамбуча Тур». У дипломній роботі розроблено шляхи покращення рекламної стратегії та запропоновано модель ¬ оцінки ефективності рекланої стратегії.
Research in education and master's level kvalifakiynoho specialty 075 "Marketing" - Ternopil State Technical University named after Ivan Pul'uj. - Ternopil, 2020. The paper reviews the theoretical material on advertising, in particular, reveals the essence of advertising strategy as an element of marketing and a methodical approach to the formation of advertising strategy. A review of the market of tourist services and analysis of the activities of TC "Bamboo Tour". In the diploma work the ways of improvement of advertising strategy are developed and the model ¬ of an estimation of efficiency of advertising strategy is offered.
Опис: Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекламної стратегії туристичного підприємства. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: – розкрити поняття і сутність реклами і рекламної стратегії як елемента маркетингу; – розкрити поняття рекламна стратегія; – проаналізувати підхід до формування рекламної стратегії; – дослідити ринок туристичних послуг Тернопільської області; – проаналізувати маркетингову діяльність ТК «Бамбуча Тур»; – розробити рекомендації для покращення рекламної стратегії туристичного підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування рекламної стратегії підприємства. Предметом дослідження методи визначення рекламної стратегії ТК «Бамбуча Тур».
Зміст: Перелік умовних скорочень та абревіатур 5
Вступ 6
Розділ 1. Теоретичні підходи до формування рекламної стратегії 10
1.1. Реклама як елемент маркетингу 10
1.2. Особливості формування рекламної стратегії 16
1.3. Методичні підходи до планування рекламної стратегії 20
Висновки до розділу 1 25
Розділ 2. Аналіз рекламної стратегії тк «бамбуча тур» 27
2.1. Дослідження ринку туристичних послуг Тернопільської області 27
2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТК «Бамбуча Тур» 34
2.3. Оцінка рекламної стратегії ТК «Бамбуча Тур» 43
Висновки до розділу 2 50
Розділ 3. Шляхи покращеня рекламної стратегії підприємства 52
3.1. Моделювання рекламного процесу 52
3.2. Розробка рекламної стратегії 56
3.3. Оцінка ефективності рекламної кампанії 67
Висновки до розділу 3 70
Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 71
4.1.Охорона праці на ТК „Бамбуча Тур” 71
4.2. Заходи захисту співробітників у надзвичайних ситуаціях 74
Висновки до розділу 4 77
Висновки 78
Додатки 81
Список використаних джерел 101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33561
Власник авторського права: © Пульків Ірина Ігорівна, 2020
Перелік літератури: 1. Закон України “Про рекламу” від 03.07.1996 №270/96–ВР зі змінами та доповненнями, внесеними від 11.02. 2003 // http://www.rada.gov.ua/
2. Азоев Г.ЛКонкурентные преимущества фирмы.// Челенков А.П. ОАО «Типография «Новости», Москва, 2000. – 255 с.
3. Ансофф И. Стратегическое управление: Пер.с. англ. / Науч. ред. и предисл. Л.И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. –519 с.
4. Атанасова Л. Маркетинговые исследования в туризма. – Бургас: Селекта, 1998. – 271 с.
5. Балабанова Л.В. SWOT–аналіз – основа формування маркетингових стратегій підприємства: Навч.посіб. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2001. – 180 с.
6. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход. – СПб.: Питер, 2001. – 860с.
7. Бове К.Л. Современная реклама.// Аренс У.Ф. Пер. с англ. – Тольятти. Издательский дом Довгань, 1995.– 704 с.
8. Ванова А. Маркетинг и реклама: два в одном. Учеб.пособие. – М.: Изд-во РУДН, 2002. – 87с.
9. Войчак А.В. Маркетингові комунікації у концепції відносин // Маркетинг в Україні. – 2003. - №3. – С. 14 – 17.
10. Голда Н.М. Методи економічного аналізу в рекламній діяльності /Н.М. Голда// Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 1 (22), 2010. С. 171-182.
11. Голда Н.М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії/Н.М. Голда // Науковий журнал. Галицький економічний вісник. № 2 (53), 2017. С. 31-37.
12. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Лібра, 1998. – 382 с. 13. Дэвис, Джоэл Дж. Исследования в рекламной деятельности: теория и практика: Пер. с англ.. – М.: Издательский дом „Вильямс”, 2003. – 864 с.
14. Дем’яненко В.В., Потапенко С.Д. Оптимізація розподілу бюджету рекламної кампанії для поширення рекламних повідомлень // Маркетинг в Україні, 2003. – №3. – С.10–12.
15. Друкер П. Практика менеджмента: Пер. с англ. – М.: Изд. дом "Вильямс", 2003. – 398 с.
16. Дейян А. Реклама: Пер. з фр. – М.: Прогрес–Універс, 1993. – 176 c.
17. Джефкінс Ф. Реклама. Практ. посібник. – К.: Т-во “Знання”, 2001. – 455с.
18. Джулер А., Дрюниани Б. Креативные стратегии в рекламе. – СПб.: Питер, 2002. – 384 с.
19. Запесоцкий А.С. Стратегический маркетинг в туризме: Теория и практика. – СПб.: СПбГУП, 0023. – 352 с.
20. Энджелл Дж., Блэкуэлл Р., Миниард П. Поведение потребителей. – СПб.: Питер Ком, 2000. – 759 с.
21. Исаенко Е.В., Васильев А.Г. Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб.пос.для вузов. – М.:ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 252 с.
22. Иванов Ю.Б. Конкурентоспособность предприятий в условиях формирования рыночных отношений. – Харьков: ХГЭУ, 1997. – 248 с.
23. Каневский Е.М. Эффект рекламы. – М.: Экономика, 1980. – 176 с.(165_ 24. Карпова С.В. Международное рекламное дело: учебное пособие / 2-е изд.,перераб. И доп.– М.: КНОРУС, 2007.– 288с.
25. Краско Т.И. Психология рекламы. – Харьков: Студцентр, 2004. – 212 с.
26. Кваснюк Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки.– К.: Фенікс, 2005.– 582 с.
27. Кезин А.В. Менеджмент: теории управления организациями: Учеб.- метод. пособие. – М.: Гардарика, 2002. – 270 с.
28. Котлер Ф., Амстронг Г. Маркетинг: загальний курс. Пер. с англ. / Общ. ред. Н.В. Шульпіної. – М.: Видавничий дім «Вільямс 2001 – 608 с.
29. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов/ Пер. с англ. под ред. Р.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 420 с
30. Крылов А., Зуенкова О. Рекламная стратегия: постановка задачи и оценка ффективности // www.reklamaster.com.
31. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998. – 151с.
32. Куденко Н.В. Маркетингове стратегічне планування // Автореф.дис…докт. екон.наук: 08.06.01 / Київ.нац.екон.ун-т. – К., 2003. – 36 с.
33. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми. – К.: КНЕУ, 2002. – 246с.
34. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива. – СПб.: Наука, 1996. – 381 с.
35. Лебедев-Любимов А. Психология рекламы. – СПб., 2002. – 368с. (84)
36. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: КНЕУ, 2003. – 440 с.
37. Лисенко Ю.Г., Динчов С.В., Гнатушенко В.В., Челахов С.В., Демьянов В.М. Ефективне управліня рекламним бізнесом. – Донецк: ДонНУ, 2003. – 228 с.
38. Лук’яненко Д.Г. Стратегія економічного розвитку. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с.
39. Мазур И.И., Шапиро В.Д. Реструктуризация предприятий и компаний: Справочное пособие для специалистов и предпринимателей. – М.: Высш. шк., 2000. – 587 с.
40. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. Учебник /Под ред. В.А. Алексунина. – М.: Издат.-книготорговый центр «Маркетинг». – 2001. – 516с
41. Маркетинг. / Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 1200 с.: ил.
42. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпэл Дж. Школы стратегий / Пер. с англ. под ред. Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питерс, 2000. – 336 с.
43. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – М.: Евразийский регион, 1998. – 328 с.
44. Обритько Б.А. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій. – К.: МАУП, 2002. – 240
45. О’Шоннесси Дж. Принципы организации управления фирмой. – М.: ООО "МТ Пресс", 1999. – 396 с.
46. Павленко А.Ф. Маркетинг. Підручник. – К.: КНЕУ, 2003. – 246 с.
47. Павловская Е. Дизайн рекламы: поколение NEXT. – СПб.: Питер, 2003. – 320 с
48. Пазуха М.Д., Ігнатович М.В. Реклама в підприємницькій діяльності: Навч. Пос. – К.: Центр загальної літератури, 2006.– 176 с.
49. Панкратов Ф.Г., Серюгина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламная деятельность. – М.: Маркетинг, 1998. – 302 с
50. Пелішенко В.П. Маркетинг менеджмент: Навч.посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 200 с.
51. Полукаров В.Л., Головлева Е.Л., Добренькова Е.В., Ефимова Е.М.. Рекламная коммуникация: Учеб.пос. М.: Межд.ун-т бизнеса и управления: Изд-во «Палеотип»: ИТК «Дашков и К», 2002. – 344 с.
52. Рожков И.Я. Реклама: планка для “профи”. – М.: Юрайт, 1997. – 208 с.
53. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. – СПб.: Питер, 2003. – 560 с.
54. Ромат Е. Концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций (ИМК): основные понятия и подходы // Маркетинг и реклама. – 2003. – №2. – C.18–21.
55. Росситер Дж., Перси Л. Реклама и продвижение товаров: пер. с англ. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2001. – 656 с.
56. Ривс Р.Реальность в рекламе: Пер. с англ. -М.: Северо, 1992
57. Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с.
58. Сэм Блэк. Паблик рилейшнз.: Пер. с англ. – М.: Сирин, 2002. – 202 с.
59. Сэндидж И., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресс, 1989. – 630 с.
60. Сизоненко В.О. Підприємництво: Підручник. – К.: Вікар, 1999. – 435 с.
61. Скибінський С. Маркетинг: Навч.посібник. – К.: ІЗМК, 1997. – 328 с.
62. Скибінський С. Маркетинг. Ч1. – Львів, 2000. – 640 с.
63. Скибінський С.В., Кайструков С.Є. Організація рекламної діяльності:Підручник для студентів кооперативних вузів. – Львів, 1994. – 160 с
64Старостіна А. Маркетинг. Навч.посібник. – К.: Знання, 2002. – 191 с.
65. Тенденции и методики развития мирового туризма. / Под ред. А.В. Шлевкова. – Одеса, 2003. – 55 с.
66. Тоффлер Б.Э., Имбер Дж. Словарь маркетинговых терминов. – М.: ИНФРА-М, 2000. – 432 с.
67. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для вузов / Пер. с англ. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с.
68. Траут Дж. Большие бренды – большие проблемы/Пер. с англ. Под ред. Ю.Н. Капуревского. – СПб.: Питер, 2002. – 240 с.
69. Чужиков В.І. Моделі туристичного бізнесу в Європейському Союзі // Наук. вісн. Чернів. торг.-екон. ун-ту КНТЕУ.–2005. – Вип. ІV. Ч. І – С. 146– 153
70. Уэллс У., Бернет Д, Мориарти С. Реклама: принципы и практика. – СПб.: Питер, 1999. – 736с.
71. Философский словарь / Под ред. И.Т. Фролова. – М.: Политиздат, 1987. – 590 с.
72. Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления. – СПб.: Изд-ва «Паллада-медиа» и СЗРЦ «Русич», 2002, - 444 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом Пульків.pdf3,24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Пульків.pdf413,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора