Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33542
Titel: Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування та ремонту ходової частини автомобіля ВАЗ-2115 з дослідженням характеристик підвіски в різних експлуатаційних режимах
Övriga titlar: Plans and specifications of a shop area for motor vehicle VAZ-2115 driving gear servicing and repair including the study of suspension characteristics under different operation modes conditions
Författare: Карашевський, Юрій Володимирович
Karashevsky, Yuriy Volodymyrovych
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Карашевський Ю. В. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування та ремонту ходової частини автомобіля ВАЗ-2115 з дослідженням характеристик підвіски в різних експлуатаційних режимах : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „274 – Автомобільний транспорт“ / Ю. В.Карашевський. − Тернопіль : ТНТУ, 2020. - 80 с.
Bibliographic description (International): Karashevsky Y. Plans and specifications of a shop area for motor vehicle VAZ-2115 driving gear servicing and repair including the study of suspension characteristics under different operation modes conditions: master's thesis in specialty „274 – Automobile Transport“ / Y. Karashevsky. − Ternopil: TNTU, 2020. - 80 р.
Utgivningsdatum: 2020
Submitted date: 2020
Date of entry: 27-dec-2020
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Пиндус, Юрій Іванович
Committee members: Олексюк, Василь Петрович
UDC: 629.33
Nyckelord: 274
автомобільний транспорт
амортизатор
shock-absorber
підвіска
suspension
діагностика підвіски
diagnostics of a suspension bracket
ходова частина
a running gear
ремонт ходової частини
repair of a running gear
дільниця ремонту ходової частини
a site of repair of a running gear
Number of pages: 80
Sammanfattning: В кваліфікаційній роботі розроблено технологію технічного обслуговування та ремонту ходової частини автомобіля ВАЗ-2115, а також досліджено характеристику підвіски в різних експлуатаційних режимах.
The qualification work developed the technology of maintenance and repair of the running part of the car VAZ-2115, as well as the characteristics of suspension in different operating modes.
Beskrivning: Роботу виконано на кафедрі автомобілів Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться 21 грудня 2020 р. о 15:00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 10 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28, навчальний корпус № 9, ауд. 106.
Content: РEФEРAТ...6 ВCТУП...7 1 ЗAГAЛЬНО-ТEXНIЧНИЙ РОЗДIЛ...8 1.1 Характеристика автомобіля ВАЗ-2115...8 1.2 Характеристика ходової частини ВАЗ-2115...9 2 ТEXНОЛОГIЧНИЙ РОЗДIЛ...11 2.1 Схема вузла що підлягає ТО і ремонту...11 2.2 Технічні умови на дефектування підвіски...12 2.3 Вибір способу ремонту зношених деталей підвіски...12 2.4 Розробка технологічного процесу знімання і установки телескопічної стійки, амортизатора...17 2.5 Розробка технологічного процесу розбирання та збирання телескопічної стійки...18 2.6 Розробка технологічного процесу заміни шарової опори амортизаторної стійки автомобіля...19 2.7 Розробка технологічного процесу зняття і встановлення стабілізатора поперечної стійкості...20 2.8 Характеристика обладнання та вимірних пристроїв...22 2.9 Розробка операції технологічного процесу ремонту передньої підвіски і визначення норм часу на виконання операції...24 2.10 Визначення загальної трудомісткості робіт СТО...32 2.11 Коригування пиитомої трудомісткісті ТО і ремонту автомобілів...33 2.12 Визначення загального річного пробігу по класах автомобілів...33 2.13 Визначення загальної трудомісткості робіт по усіх обслуговуваних автомобілях за рік...34 2.14 Визначення загальної кількості постів СТО...34 2.15 Визначення загальної кількості штатних робітників...36 3 КОНCТРУКТОРCЬКИЙ РОЗДIЛ...37 3.1 Аналіз існуючих конструкцій пристроїв для ремонту ходової частини легкового автомобіля...37 3.2 Опис принципу роботи та конструкції стенду для діагностики підвіски...43 3.3 Опис пристосування для збирання пружини з стійкою передньої підвіски автомобіля...44 3.4 Розрахунок зношення штифта пристосування для збирання пружини з стійкою передньої підвіски...46 4 НAУКОВО-ДОCЛIДНИЙ РОЗДIЛ...48 4.1 Дослідження впливу параметрів системи підвіски і умов експлуатації на плавність руху автомобіля...48 4.2 Аналіз існуючих досліджень...48 4.3 Матеріали і методи...50 4.3.1 Коливальний зразок...50 4.3.2 Джерело збудження коливання...51 4.4 Критерії оцінки плавності руху автомобіля...52 4.5 Результати та їх твердження...53 4.6 Вплив параметрів конструкції підвіски...54 4.7 Вплив швидкості руху автомобіля...56 4.8 Вплив якості поверхні дороги...57 4.9 Висновки по проведених дослідженнях...59 5 ОXОРОНA ПРAЦI ТA БEЗПEКA В НAДЗВИЧAЙНИX CИТУAЦIЯX...61 5.1 Характеристика дільниці з точки зору охорони праці та техніки безпеки...61 5.2 Розрахунок штучного освітлення...68 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ...72 БІБЛІОГРАФІЯ...73 ДОДAТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33542
Copyright owner: © Карашевський Юрій Володимирович, 2020
References (Ukraine): 1. Нгуен Х.Т., Нгуен К.Х. Выбор метода компьютерного моделирования для изучения влияния параметров под-вески на комфорт езды гоночного автомобиля «Формула Студент» // Universum: Технические науки : элек-трон. научн. журн. 2018. № 5(50). URL: http://7universum.com/ru/tech/archive/item/5893
2. Певзнер Я.М., Гридасов Г.Г., Конев А.Д. и др. Колебания автомобиля, М.: Машиностроение, 1979. — 208 с.
3. Тарасик В.П. Теория движения автомобиля, СПб.: БХВ-Петербург, 2006. — 478 с.: ил. — ISBN 5-94157-967-5.
4. Хачатуров А.А. Динамика системы дорога - шина - автомобиль - водитель М. : Изд-во "Машиностроение", 1976. – 535 с.
5. Galal Ali Hassaan, Car Dynamics using Quarter Model and Passive Suspension, Journal of Computer Engineering, Volume 17, Issue 2, Ver . 1 (Mar – Apr. 2015), PP 65-74.
6. ISO 2631-1 (1997). Mechanical vibration and shock-Evanluation of human exposure to whole-body vibration, Part I: General requirements, The International Organization for Standardization.
7. ISO 8068(1995). Mechanical Vibration-Road surface profiles - reporting of measured data.
8. Jazar Reza N., Vehicle Dynamics Theory and Applications, New York, Springer Science+Business Media, 2008. — 1022 p.
9. Kaldas, M., Çalışkan, K., Henze, R., and Küçükay, F., "The Influence of Damper Top Mount Characteristics on Vehicle Ride Comfort and Harshness: Parametric Study," SAE Int. J. Passeng. Cars - Mech. Syst.5(1):1-21, 2012
10. Kim, M., Hyun, C., and Jeong, H., "The Effects of Vehicle Velocity and Engine Mount Stiffness on Ride Comfort," SAE Technical Paper 941045, 1994
11. Kuldeep.K.Jagtap et al., Simulation of Quarter Car Model Using Matlab, International Journal of Engineering Re-search and General Science Volume 3, Issue 6, November-December, 2015, pp. 242 – 249.
12. Nguyen Khac Tuan, Nguyen Van Liem, Evaluating the effect of the working conditions on the ride comfort and road friendliness of the heavy truck, Vibroengineering PROCEDIA, Vol. 21, 2018, p. 83-88.
13. Nguyen Thanh Cong, Nguyen Khac Tuan, Le Van Quynh, Study on inluence of design parameters of suspension system on F-SAE racing car ride comfort // Journal of Scient and Technology Thai Nguyen University of Technology, 118(04), 2014, pp. 49-54.
14. Sekulić D. et al. The Effect of Stiffness and Damping of the Suspension System Elements on the Optimisation of the Vibrational Behaviour of a Bus, International Journal for Traffic and Transport Engineering, 2011, 1(4): 231 – 244.
15. Xiaobin Ning et al., Dynamic Analysis of Car Suspension Using ADAMS/Car for Development of a Software Inter-face for Optimization // Procedia Engineering 16 (2011) – p. 333 – 341.
Content type: Master Thesis
Samling:274 — автомобільний транспорт

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Авторс_ка_2_-_Карашевс_кий.doc35 kBMicrosoft WordVisa/Öppna
МР2(Карашевс_кий)27.12.PDF2 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Administrativa verktyg