Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33542
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПиндус, Юрій Іванович-
dc.contributor.authorКарашевський, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorKarashevsky, Yuriy Volodymyrovych-
dc.date.accessioned2020-12-27T16:47:34Z-
dc.date.available2020-12-27T16:47:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.date.submitted2020-
dc.identifier.citationКарашевський Ю. В. Проект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування та ремонту ходової частини автомобіля ВАЗ-2115 з дослідженням характеристик підвіски в різних експлуатаційних режимах : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „274 – Автомобільний транспорт“ / Ю. В.Карашевський. − Тернопіль : ТНТУ, 2020. - 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33542-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі автомобілів Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться 21 грудня 2020 р. о 15:00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 10 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28, навчальний корпус № 9, ауд. 106.uk_UA
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі розроблено технологію технічного обслуговування та ремонту ходової частини автомобіля ВАЗ-2115, а також досліджено характеристику підвіски в різних експлуатаційних режимах.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work developed the technology of maintenance and repair of the running part of the car VAZ-2115, as well as the characteristics of suspension in different operating modes.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРEФEРAТ...6 ВCТУП...7 1 ЗAГAЛЬНО-ТEXНIЧНИЙ РОЗДIЛ...8 1.1 Характеристика автомобіля ВАЗ-2115...8 1.2 Характеристика ходової частини ВАЗ-2115...9 2 ТEXНОЛОГIЧНИЙ РОЗДIЛ...11 2.1 Схема вузла що підлягає ТО і ремонту...11 2.2 Технічні умови на дефектування підвіски...12 2.3 Вибір способу ремонту зношених деталей підвіски...12 2.4 Розробка технологічного процесу знімання і установки телескопічної стійки, амортизатора...17 2.5 Розробка технологічного процесу розбирання та збирання телескопічної стійки...18 2.6 Розробка технологічного процесу заміни шарової опори амортизаторної стійки автомобіля...19 2.7 Розробка технологічного процесу зняття і встановлення стабілізатора поперечної стійкості...20 2.8 Характеристика обладнання та вимірних пристроїв...22 2.9 Розробка операції технологічного процесу ремонту передньої підвіски і визначення норм часу на виконання операції...24 2.10 Визначення загальної трудомісткості робіт СТО...32 2.11 Коригування пиитомої трудомісткісті ТО і ремонту автомобілів...33 2.12 Визначення загального річного пробігу по класах автомобілів...33 2.13 Визначення загальної трудомісткості робіт по усіх обслуговуваних автомобілях за рік...34 2.14 Визначення загальної кількості постів СТО...34 2.15 Визначення загальної кількості штатних робітників...36 3 КОНCТРУКТОРCЬКИЙ РОЗДIЛ...37 3.1 Аналіз існуючих конструкцій пристроїв для ремонту ходової частини легкового автомобіля...37 3.2 Опис принципу роботи та конструкції стенду для діагностики підвіски...43 3.3 Опис пристосування для збирання пружини з стійкою передньої підвіски автомобіля...44 3.4 Розрахунок зношення штифта пристосування для збирання пружини з стійкою передньої підвіски...46 4 НAУКОВО-ДОCЛIДНИЙ РОЗДIЛ...48 4.1 Дослідження впливу параметрів системи підвіски і умов експлуатації на плавність руху автомобіля...48 4.2 Аналіз існуючих досліджень...48 4.3 Матеріали і методи...50 4.3.1 Коливальний зразок...50 4.3.2 Джерело збудження коливання...51 4.4 Критерії оцінки плавності руху автомобіля...52 4.5 Результати та їх твердження...53 4.6 Вплив параметрів конструкції підвіски...54 4.7 Вплив швидкості руху автомобіля...56 4.8 Вплив якості поверхні дороги...57 4.9 Висновки по проведених дослідженнях...59 5 ОXОРОНA ПРAЦI ТA БEЗПEКA В НAДЗВИЧAЙНИX CИТУAЦIЯX...61 5.1 Характеристика дільниці з точки зору охорони праці та техніки безпеки...61 5.2 Розрахунок штучного освітлення...68 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ...72 БІБЛІОГРАФІЯ...73 ДОДAТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectамортизаторuk_UA
dc.subjectshock-absorberuk_UA
dc.subjectпідвіскаuk_UA
dc.subjectsuspensionuk_UA
dc.subjectдіагностика підвіскиuk_UA
dc.subjectdiagnostics of a suspension bracketuk_UA
dc.subjectходова частинаuk_UA
dc.subjecta running gearuk_UA
dc.subjectремонт ходової частиниuk_UA
dc.subjectrepair of a running gearuk_UA
dc.subjectдільниця ремонту ходової частиниuk_UA
dc.subjecta site of repair of a running gearuk_UA
dc.titleПроект дільниці ремонтного цеху для технічного обслуговування та ремонту ходової частини автомобіля ВАЗ-2115 з дослідженням характеристик підвіски в різних експлуатаційних режимахuk_UA
dc.title.alternativePlans and specifications of a shop area for motor vehicle VAZ-2115 driving gear servicing and repair including the study of suspension characteristics under different operation modes conditionsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Карашевський Юрій Володимирович, 2020uk_UA
dc.contributor.committeeMemberОлексюк, Василь Петрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages80-
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Нгуен Х.Т., Нгуен К.Х. Выбор метода компьютерного моделирования для изучения влияния параметров под-вески на комфорт езды гоночного автомобиля «Формула Студент» // Universum: Технические науки : элек-трон. научн. журн. 2018. № 5(50). URL: http://7universum.com/ru/tech/archive/item/5893uk_UA
dc.relation.references2. Певзнер Я.М., Гридасов Г.Г., Конев А.Д. и др. Колебания автомобиля, М.: Машиностроение, 1979. — 208 с.uk_UA
dc.relation.references3. Тарасик В.П. Теория движения автомобиля, СПб.: БХВ-Петербург, 2006. — 478 с.: ил. — ISBN 5-94157-967-5.uk_UA
dc.relation.references4. Хачатуров А.А. Динамика системы дорога - шина - автомобиль - водитель М. : Изд-во "Машиностроение", 1976. – 535 с.uk_UA
dc.relation.references5. Galal Ali Hassaan, Car Dynamics using Quarter Model and Passive Suspension, Journal of Computer Engineering, Volume 17, Issue 2, Ver . 1 (Mar – Apr. 2015), PP 65-74.uk_UA
dc.relation.references6. ISO 2631-1 (1997). Mechanical vibration and shock-Evanluation of human exposure to whole-body vibration, Part I: General requirements, The International Organization for Standardization.uk_UA
dc.relation.references7. ISO 8068(1995). Mechanical Vibration-Road surface profiles - reporting of measured data.uk_UA
dc.relation.references8. Jazar Reza N., Vehicle Dynamics Theory and Applications, New York, Springer Science+Business Media, 2008. — 1022 p.uk_UA
dc.relation.references9. Kaldas, M., Çalışkan, K., Henze, R., and Küçükay, F., "The Influence of Damper Top Mount Characteristics on Vehicle Ride Comfort and Harshness: Parametric Study," SAE Int. J. Passeng. Cars - Mech. Syst.5(1):1-21, 2012uk_UA
dc.relation.references10. Kim, M., Hyun, C., and Jeong, H., "The Effects of Vehicle Velocity and Engine Mount Stiffness on Ride Comfort," SAE Technical Paper 941045, 1994uk_UA
dc.relation.references11. Kuldeep.K.Jagtap et al., Simulation of Quarter Car Model Using Matlab, International Journal of Engineering Re-search and General Science Volume 3, Issue 6, November-December, 2015, pp. 242 – 249.uk_UA
dc.relation.references12. Nguyen Khac Tuan, Nguyen Van Liem, Evaluating the effect of the working conditions on the ride comfort and road friendliness of the heavy truck, Vibroengineering PROCEDIA, Vol. 21, 2018, p. 83-88.uk_UA
dc.relation.references13. Nguyen Thanh Cong, Nguyen Khac Tuan, Le Van Quynh, Study on inluence of design parameters of suspension system on F-SAE racing car ride comfort // Journal of Scient and Technology Thai Nguyen University of Technology, 118(04), 2014, pp. 49-54.uk_UA
dc.relation.references14. Sekulić D. et al. The Effect of Stiffness and Damping of the Suspension System Elements on the Optimisation of the Vibrational Behaviour of a Bus, International Journal for Traffic and Transport Engineering, 2011, 1(4): 231 – 244.uk_UA
dc.relation.references15. Xiaobin Ning et al., Dynamic Analysis of Car Suspension Using ADAMS/Car for Development of a Software Inter-face for Optimization // Procedia Engineering 16 (2011) – p. 333 – 341.uk_UA
dc.identifier.citationenKarashevsky Y. Plans and specifications of a shop area for motor vehicle VAZ-2115 driving gear servicing and repair including the study of suspension characteristics under different operation modes conditions: master's thesis in specialty „274 – Automobile Transport“ / Y. Karashevsky. − Ternopil: TNTU, 2020. - 80 р.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:274 — автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторс_ка_2_-_Карашевс_кий.doc35 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
МР2(Карашевс_кий)27.12.PDF2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора