Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33467
Назва: Механізм підвищення рівня ефективності операційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Маркетингові технології ПБС»)
Інші назви: Mechanism of efficiency level increase of the enterprise operational activity (LLC “Marketing technologies PBC” as a case study)
Автори: Машталер, Юрій Арсенович
Mashtaler, Yuriy
Бібліографічний опис: Машталер Ю. А. Механізм підвищення рівня ефективності операційної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Маркетингові технології ПБС») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність“ / Ю. А. Машталер. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 73 с.
Дата публікації: гру-2020
Дата подання: гру-2020
Дата внесення: 25-гру-2020
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Крамар, Ірина Юріївна
УДК: 665
334.02
Теми: 076
підприємництво, торгівля та біржова діяльність
операційна діяльність
ефективність
ключові показники ефективності
operational activity
efficiency
key perfomance indicators
BalancedScoreCard
Кількість сторінок: 73
Короткий огляд (реферат): Об’єктом кваліфікаційної роботи є діяльність ТОВ «Маркетингові Технології ПБС» в частині підвищення ефективності його операційної діяльності. Метою роботи є проведення аналізу операційної діяльності ТОВ «Маркетингові Технології ПБС» та розробка пропозицій щодо підвищення її ефективності. Методи дослідження: теоретичне узагальнення, порівняння та систематизація; порівняння; методи аналізу, індукції та дедукції, метод групувань, економіко-математичний метод. У кваліфікаційній роботі розкрито сутність операційної діяльності підприємства. Охарактеризовано сучасні підходи до формування механізму підвищення ефективності операційної діяльності суб’єктів господарювання. Здійснено оцінку майнового стану та фінансових результатів діяльності ТОВ «Маркетингові технології ПБС». Проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовищ функціонування підприємства. Розроблено BalancedScoreCard, на основі якої запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності операційної діяльності досліджуваного підприємства.
The object of qualification work is the activity of LLC “Marketing Technologies PBS” in terms of improving the efficiency of its operational activities. The purpose of the research is to analyze the operational activities of LLC “Marketing Technologies PBS”and develop proposals to improve its efficiency. Research methods: theoretical generalization, comparison and systematization; comparison; methods of analysis, induction and deduction, grouping method, economic-mathematical method. The essence of the enterprise operational activity is researched in the qualification work. Modern approaches to the formation of a mechanism for improving the economic entities operating activities efficiency are described. An assessment of the property status and financial results of LLC “Marketing Technologies PBS” activity are presented. The analysis of external and internal environments of enterprise functioning is carried out. BalancedScoreCard is developed. Recommendations for improving the efficiency of the researched enterprise operating activities based on BalancedScoreCard are given.
Зміст: ВСТУП ... 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА .. 9 1.1 Сутність операційної діяльності підприємства .. 9 1.2 Основи забезпечення ефективності операційної діяльності підприємства ... 14 1.3 Сучасні підходи до формування механізму підвищення ефективності операційної діяльності суб’єктів господарювання .. 18 Висновки до розділу 1.. 23 РОЗДІЛ 2. ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПБС» .. 25 2.1 Техніко-економічна характеристика діяльності досліджуваного підприємства ... 25 2.2 Оцінка фінансових результатів діяльності ТОВ «Маркетингові технології ПБС» ... 39 2.3 Оцінювання зовнішнього та внутрішнього середовищ функціонування підприємства .. 42 Висновки до розділу 2 .. 47 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ “МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ПБС” .. 49 3.1 Розроблення BalancedScoreCard як сучасного механізму підвищення ефективності діяльності досліджуваного підприємства . 49 3.2 Формування пропозицій щодо підвищення ефективності операційної діяльності підприємства .. 55 Висновки до розділу 3 .. 62 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ... 64 7 4.1 Підвищення рівня організації цивільного захисту на підприємстві 64 4.2 Організація служби охорони праці на підприємстві .. 65 4.3 Фінансування заходів з ОП підприємства, організації, установи .. 66 Висновки до розділу 4 .. 67 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ .. 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ .. 70 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33467
Власник авторського права: © Машталер Юрій Арсенович, 2020
Перелік літератури: 1. Крамар Ірина, Машталер Юрій. Забезпечення ефективності діяльності підприємства у змінних умовах господарювання. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» (30 жовтня 2020 р.) / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2020. ‒ 90 с. С. 41–43. — (Роль та потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави). 2. Никифорчин М.Д. Суть та основні поняття операційної ефективноcті в діяльності підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. Випуск 3 (2013), с. 88-92. 3. Курочкін А. С. Операційний менеджмент. К. : МАУП, 2010. 144 с. 4. Васильков В. Г. Організація виробництва. К. : КНЕУ, 2013. 524 с. 5. Мних Є. В. Економічний аналіз діяльності підприємства підручник [Текст] / Є. В. Мних; Київський національний торговельно-економічний ун-т. К. 2011. 513 с. 6. Белінський П.І. Менеджмент виробництва та операцій. К.: ЦУЛ, 2016. 684 с. 7. Василенко В. О., Ткаченко Т. І. Виробничий (операційний) менеджмент. 2-ге видання. ЦУЛ. 2010. 532 с. 8. Куценко А.В. Організаційно-економічний механізм управління ефективністю діяльності підприємств споживчої кооперації України : монографія / А.В. Куценко. Полтава : РВВ ПУСКУ, 2011. 205 с. 9. Андрійчук В.Г. Ефективність діяльності аграрних підприємств: теорія, методика, аналіз / В.Г. Андрійчук. К. : КНЕУ. 2015. 292 с. 96 10. Габор С.С., Габор В.С. Ефективність як економічна категорія. Інноваційнна економіка. 2012. № 7. С. 14–17. 11. Рябкова О.В. Сутність результативності та ефективності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / О.В. Рябкова. Режим доступу : http:// mevhnu.com/load/2013/7_konkurentnij_potencial_pidpriemstva_metodi_ta_mekhanizmi _pidvishhennja/37-1-0-246. 12. Слюсаренко О.О., Огородніков Д.Д., Наконечний В.Л. Словник підприємця. Київ:, 2012. 207 с. 13. Офіційний веб-сайт компанії «Кисень». Режим доступу: http://myretailstrategy.com / operationalperformance. 14. Офіційний веб-сайт компанії «E&Y». Режим доступу: http://www.ey.com/Issues/Operationaleffectiveness. 15. Офіційний веб-сайт компанії «PWC». Джерело доступу: http://www.pwc.com/ua/ru/services/ consulting/process-effectiveness. 16. Чумаченко М. Г. , Болюх М. А. Економічний аналіз: навч. посібник [та ін.]; ред. М.Г. Чумаченко. Київський національний економічний ун-т. 2.вид., перероб. і доп. К.: КНЕУ, 2003. 555 с. 17. Чорнобай Л. І., Дума О. І. Бізнес-процеси підприємства: загальна характеристика та економічна суть. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2013. № 769. С. 125-131. 18. Hammer, M., Champy, J. Reengineering the corporation: a manifest of business revolution. New York, NY: Harper Business. 1993. 223 p. 19. Davenport, T. H., Short, J. E. The New Industrial Engineering: Information Technology and Business Process Redesign. Sloan Management Review, 1990, (Summer). Р.11–27. 20. Davenport T. H. Process innovation: reengineering work through information technology. Вoston, Mass.: Harvard Business School Press. 1993. 337 p. 97 21. Аналіз господарської діяльності [Текст] : навчальний посібник / [за заг. ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової] К. : «Центр учбової літератури». 2013. 384 с. 22. Парасій-Вергуненко І. Аналіз операційної діяльності підприємства: проблеми та перспективи подальших досліджень. Міжнародний науковий журнал. Випуск 2. 2016 С.107-116. 23. Стрілець Є.М. Ефективність як економічна категорія. Запоріжжя : КПУ/ 2013. С. 9. 24. Футало Т. В. Методичні аспекти аналізу соціально-економічної ефективності підприємств роздрібної торгівлі: монографія / [за ред. Г. І. Башнянина] // Економічні системи/ Т. 4/ Львів: Ліга-Прес. 2013. 508 с. 25. П. О. Куцик, Г. Ф. Герега. Організаційно-економічний механізм управління ефективністю торговельного підприємства.Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. 2014. Вип. 45. С. 96–102. 26. Савицька О. М., Салабай В. О. Особливості методології оцінювання ефективності та результативності в управлінні фінансово-господарською діяльністю підприємств. Сучасні підходи до управління підприємством : зб. тез доп. X Всеукр. наук.-практ. конф., 11 квіт. 2019 р. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка». 2019. С. 152. 27. Г. О. Швиданенко, М. А. Теплюк, І. І. Декрет. Забезпечення конкурентних переваг у контексті формування ресурсного портфеля підприємства. Молодий вчений (Економічні науки). 2016. № 12.1 (40). С. 1001– 1005. 28. Хорват П. Збалансована система показників як засіб управління підприємством. Проблеми теорії і практики управління. 2010. № 4. С. 108– 113. 29. Офіційний веб-сайт ТОВ «Маркетингові Технології ПБС». Режим доступу: https://mt-pbs.te.ua/ 30. Офіційна сторінка ТОВ «Маркетингові Технології ПБС» у соціальній мережі Інстаграм. Режим доступу: https://www.instagram.com/mt_pbs/ 98 31. Баран Р. Я., Романчукевич М. Й. Оцінка ефективності рекламної діяльності в Інтернет. Електронне фахове видання «Ефективна економіка». Випуск №7. 2019.С. 43-50. 32. Nataliya Zagorodna, Iryna Kramar. Economics, Business and Security: Review of Relations. Business Risk in Changing Dynamics of Global Village BRCDGV-2020: Monograph / Edited by Pradeep Kumar, Mahammad Sharif. India, Patna: Novelty & Co., Ashok Rajpath,. 446 p., pp.25-39.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_Машталер.pdfКваліфікаційна робота магістра2,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Машталер.pdfАвторська довідка216,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора