Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33409
Назва: Удосконалення технологій мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства
Інші назви: Improvement of merchandising technologies in trade company activity
Автори: Кміта, Тетяна Олександрівна
Kmita, Tetyana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кміта Т. О. Удосконалення технологій мерчандайзингу в діяльності торговельного підприємства : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Т. О. Кміта. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 94 с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
Yakymyshyn, Liliya
Члени комітету: Константюк, Наталія Іванівна
Konstantyuk, Nataliya
УДК: 339.138
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
мерчандайзинг
торговий простір
товарний асортимент
маркетинг
категорійний мерчандайзинг
merchandising
trade space
product range
marketing
categorical merchandising
мерчандайзинг
торговий простір
товарний асортимент
маркетинг
категорійний мерчандайзинг
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. В даній кваліфікаційній роботі досліджено сутність і значення мерчандайзингу, виявлено особливості його застосування як складової технології маркетингу у роздрібній торгівлі, здійснено аналіз торговельної та маркетингової діяльності супермаркету «Сільпо», подано оцінку і виявлено проблеми використання інструментарію мерчандайзингу в супермаркеті «Сільпо». Розроблено методичні рекомендації щодо використання інструментарію мерчандайзингу, програми лояльності покупців, визначено напрями використання інструментарію категорійного мерчандайзингу в діяльності супермаркету «Сільпо».
Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing». – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2020. In this qualification work the essence and significance of merchandising are investigated, features of its application as a component of marketing technology in retail trade are revealed, the analysis of trade and marketing activity of supermarket «Silpo» is carried out, the estimation and problems of use of merchandising tools in supermarket «Silpo» is given. Methodical recommendations on the use of merchandising tools, customer loyalty programs have been developed, the directions of using categorical merchandising tools in the activity of the «Silpo» supermarket have been determined.
Опис: Метoю квaліфікaційнoї рoбoти є oбґрунтувaння oкремих теoретичних пoлoжень і рoзрoбкa кoнкретних прaктичних рекoмендaцій щoдo фoрмувaння тa викoристaння інструментaрію мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa. Відпoвіднo дo пoстaвленoї мети в рoбoті вирішенo нaступні зaвдaння: - дoслідженo сутність і знaчення мерчaндaйзингу в рoздрібній тoргівлі; - виявленo oсoбливoсті зaстoсувaння мерчaндaйзингу в рoздрібній тoргівлі як склaдoвoї технoлoгії мaркетингу; - визнaченo інструменти мерчaндaйзингу; - прoведенo oцінку викoристaння інструментів мерчaндaйзингу в діяльнoсті супермaркету «Сільпo»; - рoзрoбленo метoдичні рекoмендaції щoдo викoристaння мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa; - рoзрoбленo структурнo-лoгічний плaн щoдo ефективнoгo упрaвління тoргoвельним прoстoрoм супермaркету «Сільпo»; - визнaченo нaпрями підвищення лoяльнoсті пoкупців; - oбґрунтoвaнo шляхи викoристaння інструментaрію мерчaндaйзингу в діяльнoсті супермaркету «Сільпo». Oб’єктoм дoслідження є тoргoвельнa мережa «Сільпo».
Зміст: Вступ...5
Рoзділ 1. Пoнятійний aпaрaт і знaчення мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa...10
1.1. Сутність тa знaчення мерчaндaйзингу у рoздрібній тoргівлі...10
1.2. Oсoбливoсті викoристaння інструментів мерчaндaйзингу в діяльнoсті тoргoвельнoгo підприємствa...17
1.3. Дoслідження пoведінки спoживaчів для визнaчення інструментів мерчaндaйзингу...20
Виснoвки дo рoзділу 1...27
Рoзділ 2. Aнaліз викoристaння інструментів мерчaндaйзингу в упрaвлінні тoвaрним aсoртиментoм тoргoвельнoгo підприємствa...28
2.1. Зaгaльнa oцінкa тa хaрaктеристикa тoргoвельнoї діяльнoсті супермaркету «Сільпo»...28
2.2. Aнaліз прoцесу упрaвління тoвaрним aсoртиментoм нa oснoві викoристaння інструментів мерчaндaйзингу у супермaркеті «Сільпo»…38
2.3. Oцінкa ефективнoсті зaстoсувaння мерчaндaйзингу у супермaркеті «Сільпo»…48
Виснoвки дo рoзділу 2...55
Рoзділ 3. Нaпрямки викoристaння інструментaрію мерчaндaйзингу в тoргoвельній діяльнoсті супермaркету «сільпo» ...56
3.1. Викoристaння метoдів AВС-aнaлізу для удoскoнaлення інструментів мерчендaйзингу у діяльнoсті супермaркетів «Сільпo»…56
3.2. Вибір пoстaчaльників як фaктoр зaбезпечення нaйкрaщoї aльтернaтиви в прoстoрі прoпoзиції тoвaрів супермaркету…60
3.3. Рoзрoбкa й впрoвaдження плaну упрaвління тoргoвим прoстoрoм супермaркету «Сільпo»…64
Виснoвки дo рoзділу 3…80
Рoзділ 4. Oхoрoнa прaці тa безпекa у нaдзвичaйних ситуaціях...81
Виснoвки дo рoзділу 4...85
Виснoвки...86
Списoк викoристaних джерел...89
Дoдaтки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33409
Власник авторського права: © Кміта Тетяна Олександрівна, 2020
Перелік літератури: 1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Прес, 2004. – 645 с.
2. Балтук В.А. Охорона праці: навч. посіб. / В. А. Батлук, М. П. Кулик, Р. А. Яцюк; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т «Львів. політехніка» - 3-є вид., доповн. – Львів: Львів. політехніка, 2011. – 386 с.
3. Бедрій Я.І. Безпека життєдіяльності: Посібник для студентів технічних вузів. / Я.І. Бедрій, В.М. Боярська, А.К.Голубєв.–К, ЦНЛ: 2007.– 275 с.
4. Божкова В. В. Мерчандайзинг : навч. посіб. / В. В. Божкова, Т. О. Бащук // Суми : ВТД "Університетська книга". - 2007. - 125 с.
5. Бузукова Е. А. Ассортимент розничного магазина: методы анализа и практические советы/ Е. А. Бузукова. – СПб. : Питер, 2007. – 176 с.
6. Бурліцька О. П. Аромамаркетинг як невід’ємний елемент мерчандайзингу/ О. П. Бурліцька//Вісник Хмельницького національного університету . економічні науки, 2017, № 6, Т. 1.- С. 48-52.
7. Бурліцька О. П. Мерчандайзинг в fashion-індустрії: специфіка та відмінність від мерчандайзингу ринку FMCG / О. П. Бурліцька // Central Europian Journal for Science and Research “Středoevropský věstník pro vědu а výzkum” 8(52) 2018.- Praha , Publising house Education and Science. – P. 13-17.
8. Веллхофф Алан. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарными категориями / Алан Веллхофф, Жан-Змиль Масон. - М. : Изд. дом Гребенникова. - 2004. - 280 с.
9. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./Гаркавенко С.С.// К.: Лібра, 2004. - 840 с.
10. Геливанов С. Мерчандайзинг: последний шанс маркетолога [Текст] / С. Геливанов / /Маркетинговые коммуникации . - 2017 . - № 4 . - С. 26-29 .
11. Головкіна Н.В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи / Н.В. Головкіна // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 2. – C.35 – 37
12. Гордон Ян Х. Маркетинг партнерських відносин. [Текст] / Пер. з англ. Під ред. О.А.Третьяк . - СПб. : Питер, 2004. – 166 с.
13. Деєв А. Супермаркеты наступают / А. Деєв // Компаньон. – 2016. – № 15. – С. 15.
14. Джоббер Д., Ланкастер Дж. Продажи и управление продажами [Текст] : Уч. Пособие для вузов/ Д. Джоббер, Дж. Ланкастер . - М. : ЮНИТИ- ДАНА , 2002. - 622с.
15. Журнал «Маркетинг в Україні. - Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана [електронний ресурс] // режим доступу: http://www.uam.in.ua
16. Ілляшенко С. М. Маркетингова товарна політика: Підручник. - Суми: Унів. Книга, 2005. - 324 с.
17. Калборн Роберт. Мерчандайзинг [Пер. с англ. Под ред. И. О. Черкасовой]/Р. Калборн.-СПб.: Нева, 2002.- 416 с.
18. Канаян К. Мерчандайзинг / Кира и Рубен Канаян. - М. : РИП- холдинг. - 2005. - 236 с.
19. Кардаш В. Маркетингова товарна політика: Навч. посіб. / Віктор Кардаш; М-во освіти України, Київський нац. економ. ун-т. - К.: КНЕУ, 2002. -155 с.
20. Клочкова М. С. Мерчандайзинг : учеб.-практ. пособие / Клочкова М. С, Логинова Е. Ю., Якорева А. С. - М. : Дашков и К, 2009. - 268 с.
21. Книга директора магазина / Под ред. С. В. Сысоевой. – СПб.: Питер, 2005. – 384 с.
22. Котлер Ф. Основи маркетинга / Ф. Котлер. - СПб.: АО «Коруна», 1994. - 697 с. .
23. Котляренко М. П. Мерчандайзинг в системе тогового маркетинга/М. П. Котляренко // Маркетинг и маркетинговые иследования.- 2018. - № 1. – С. 22-28.
24. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226.
25. Ламбрен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг/ Ж.-Ж. Ламбрен. – СПб.: Питер, 2004. - 297 с
26. Леви М., Вейтц Б. Основы розничной торговли [Пер. с англ.; Под ред. Ю. Н. Каптуревского]/М. Леви, Б. Вейтц. – СПб.: Питер, 2001. – 261 с.
27. Лежен Э. Ж. Исскуство успешных продаж. Пер. с нем. / Э. Ж. Лежен. – М.: ФАИР-Пресс, 2001. – 260 с.
28. Лук'янець Т. У. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник/ Т. У. Лук'янець. - К.: КНСЕУ, 2000. - 380 с.
29. Лякоров У. За красивые глаза. Визуальный мерчандайзииг - стимулятор продаж // Бизнес-журнал. - 2019. - № 16. – С. 34.
30. Мазаракі А. А. Мерчандайзинг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко. - К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. - 292 с.
31. Маркетинг: Підручник / В.Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов та ін: Ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько – К.: Навчально-методичний центр «консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 422 с.
32. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник / Є.Крикавський, І. Дейнега, Р. Патора. – 2-ге вид. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – 276 с.
33. Мельник І.М. Мерчандайзинг : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як // К. : Знання. - 2009. - 309 с.
34. Мерчандайзинг: Сб. статей / Под ред. Б.В. Ромата. -X.: Студцентр, 2003. - 264 с.
35. Михайлова В. Постановка системы управления мерчандайзингом// Торговое дело. – 2017. – №12. – С. 36-38.
36. Морган Т. Візуальний мерчандайзинг: вітрини та прилавки для роздрібної торгівлі / Т. Морган ; [пер. з англ. А. П. Романова ] . - М.: РИПОЛ класик, 2008. - 208с.
37. Норіцина Н.І. Маркетингова товарна політика. Навч. посібник. – К.: НАУ, 2002. – 217 с.
38. Ньюмен Э., Каллен П. Розничная торговля. Организация и управление [Пер. с англ. под ред. Ю. Каптуревского]/ З. Ньюмен, П. Каллен. - СПб.: Питер, 2005. - 416 с.
39. Особенности наружной POS-рекламы в супермаркетах Киева// Торговое дело. – 2017. – №12. – С. 84-87.
40. Парамонова Т. Н. Мерчандайзинг: Учеб. пособ./Т. Н. Парамонова. – М.: ИД ФБК ПРЕСС, 2004. – 144 с.
41. Попов Є.В. Продвижение товаров и услуг [ Текст] : Уч. Пособие / Є.В. Попов. - М.:Финансы и статистика , 2002 . - 319с .
42. Примак Т. О. Маркетинг/ Т. О. Примак.: Навч. посіб. — К.: МАУП, 2004. — 228 с.
43. Пространство прибыли (подготовлено за материалами СМИ) // Мерчандайзер. – 2017. – №4. – С. 8-12.
44. Рамазанов И. А. Мерчандайзинг в розничном торговом бизнесе: Учебное пособие/ И. А. Рамазанов. – М.: Издательский дом «Деловая литература», 2002. – 267 с.
45. Розмари Варлей Управление розничными продажами. Мерчандайзинг [ Текст] : Учеб. -М. : Изд- во Проспект , 2004 . - 272с .
46. Смит П. Ф. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход: [Пер. со 2-го англ. изд.]/ П. Ф. Смит. - К.: Знання-Прес, 2003. – 796 с.
47. Снегирева В. В. Книга мерчандайзера / В. В. Снегирева // СПб. : Питер. - 2005. - 384 с.
48. Снегирьова В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям / В.Снегирьова // СПб . : Питер, 2007 . - 416с.
49. Соловйов І.А. Асортиментна політика підприємств в роздрібній торгівлі / І.А. Соловйов // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 2. – С. 17 – 20.
50. Стивенс Н. Дж. Эффективные продажи, ориентированные на покупателя [Пер. с англ.] /Н. Дж. Стивенс. – М.: ФАИР-Пресс, 2000. – 167 с.
51. Сысоева С. В. Категорийный мерчендайзинг: Курс управления ассортиментом в рознице/ С. В. Сысоева. – СПб.: Питер, 2008. – 336 с.
52. Сысоева С. В. Мерчандайзинг. Курс управлення ассортиментом в рознице / С.В.Сысоева , В. В. Снегирева, Е. А. Бузукова // СПБ. : Питер. - 2008. - 226 с.
53. Толпушов Р.С. Мерчандайзинг. Управление розничными продажами/ Р. С. Толупшов, А.Н.Тихомиров.- М.: Изд-во Жигульского, 2002. – 316с.
54. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа/ А. А.Томпсон, А. Дж. Стрикленд. –М.; СПб; Киев: Вильямс, 2003.
55. Торговое дело: Учебник/ Под ред. Л. А. Брагина, Т. П. Данько. – М.: Инфра-М: 2002. – 367 с.
56. Трейси Б. Эффективные методы продажи [Пер. с англ. Д. Серебряникова]/ Б. Трейси. – МН.: ООО «Попурри», 2001. – 278 с.
57. Удалова К. Мерчендайзинг: теория и практика// Мерчендайзер. – 2017. –№7. – С. 4-7.
58. Фалович В.А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 266 с.
59. Федько В.П, Бондаренко В. А. Мерчандайзинг и семплинг: Учебное пособие/ В. П. Федько, В. А. Бондаренко.–М.: ИКЦ «МарТ», Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2006. – 304 с.
60. Фесюк Й. А.Практичний мерчандайзинг. Стислий курс/ Й. А. Фесюк, Л. М. Шульгіна, Н.А. Даниленко// Маркетинг і реклама. - 2004. – 247 с.
61. Червак Р. Мерчандайзинг: искусство тореадора. / Червак Р., Бондарчук В., Синило Л. // К. : Изд-во Алексея Капусти. - 2003. - 306 с.
62. Черепнин Т. Мерчандайзинг: основные функции и целесообразность применения// Маркетинг и маркетинговые исследования в России. – 2018. –№4. – С. 24-29.
63. Черняк Е. Производители сами научили нас делать собственные бренды // Бизнес. - 2017. - №13 (584). -С. 110-112.
64. Чкалова О. В. Организация размещения и выкладки товаров как составная часть управления торговым предприятием// Маркетинг в России и за рубежом. – 2016. –№3. – С. 6-11.
65. Шнаппауф Р. А. Практика продаж: Справочное пособие по всем ситуациям в сбыте/ Р. А. Шнаппауф. – М.: Итерэксперт, 2000. – 147 с.
66. Энджел Д. Поведение потребителей/ Д. Энджел. – СПб.: Питер, 1999. – 349 с.
67. Эстерлинг С. Мерчандайзинг в розничной торговле. - 3-є изд: Пер. с англ./С. Эстерлинг, Э. Флоттман, М. Джерниган, С. Маршал.- СПб.: Питер, 2004.-304с.
68. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин // Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. Вип. 3. – С. 129-132.
69. Якимишин Л. Я. Логiстика ланцюгiв поставок товарiв повсякденного попиту: Монографiя / Л.Я.Якимишин. - Тернопiль: ФОП Паляниця В. А., 2017. - 220 с.
70. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/O. P. Burlitska//Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki.-20(130) 2016.- Р. 5-12.
71. Sadchenko, O., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., Zaitseva, A. (2020), Modern marketing to scale the business, International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology, 11(4), pp. 324-333.
72. www.fozzy.ua - офіційний сайт групи компаній Fozzy Group.
73. www.silpo.ua - офіційний сайт торговельної мережі «Сільпо»..
74. www.ukstat.gov.ua- офіційний сайт державного служби статистики України
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська Кміта.pdf3,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Кміта (1).pdf504,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора