Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33333
Назва: Формування конкурентних переваг промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу
Інші назви: Strategic marketing-based formation of competitive advantages of an industrial enterprise
Автори: Гораль, Олег Романович
Horal, Oleg
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гораль О. Р. Формування конкурентних переваг промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / О. Р. Гораль. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 91 с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
Krause, Olga
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
Panuhnik, Olena
УДК: 339.138
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок кондитерських виробів
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
confectionery market
competitiveness
competitive advantages
Кількість сторінок: 91
Діапазон сторінок: 1-91
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. В кваліфікаційній роботі розроблено комплекс маркетингових заходів орієнтованих на формування та підсилення конкурентних переваг в стратегічній перспективі. Запропоновано та обґрунтовано систему заходів щодо оптимізація процесу роботи з організованими споживачами, виділення цільових сегментів ринку, зростання прихильності споживачів до торгової марки, зростання обсягів реалізації продукції та підвищення ефективності мотивування власного персоналу. Обґрунтовано комерційний ефект запропонованих заходів.
Research on receiving of Master Degree on a master's degree 075 «Marketing». Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2020. The qualification work develops a set of marketing activities focused on the formation and strengthening of competitive advantages in the strategic perspective. A system of measures to optimize the process of working with organized consumers, selection of target market segments, increasing consumer commitment to the brand, increasing sales and increasing the effectiveness of motivating its own staff is proposed and substantiated. The commercial effect of the proposed measures is substantiated.
Опис: Метою кваліфікаційної роботи визначено розробку комплексу стратегічних маркетингових заходів формування та підсилення конкурентних переваг для досліджуваного підприємства. Виходячи з визначеної мети, у роботі сформульовано та вирішено ряд завдань: – опрацьовано теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг промислового підприємства; – здійснено огляд тенденцій розвитку ринку кондитерських виробів; – проведено аналіз ефективності комплексу маркетингу досліджуваного підприємства; діагностовано конкурентні переваги ПрАТ «ТерА»; визначено стратегічні пріоритетів розвитку підприємства; розроблено комплексу маркетингових заходів з формування та підсилення конкурентних переваг на стратегічну перспективу; обґрунтовано комерційний ефекту запропонованих маркетингових заходів в стратегічній перспективі.
Зміст: Перелік умовних скорочень та абревіатур 6
Вступ 7
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу 11
1.1. Методичні підходи до визначення сутності понять «конкурентоспроможність» та «конкурентні переваги» 11
1.2. Формування конкурентних переваг промислового підприємства 17
1.3. Управління конкурентними перевагами промислового підприємства на засадах стратегічного маркетингу 22
Висновки до розділу 1 28
Розділ 2. Аналіз конкурентних переваг промислового підприємства 29
2.1. Огляд тенденцій розвитку ринку кондитерських виробів 29
2.2. Характеристика господарської діяльності промислового підприємства 36
2.3. Аналіз ефективності комплексу маркетингу промислового підприємства 41
2.4. Діагностика конкурентних переваг досліджуваного підприємства 48
Висновки до розділу 2 55
Розділ 3. Посилення стратегічної позиції промислового підприємств 57
3.1. Визначення стратегічних пріоритетів розвитку підприємства 57
3.2. Розробка комплексу маркетингових заходів з формування та підсилення конкурентних переваг на стратегічну перспективу 63
3.3. Обґрунтування комерційного ефекту запропонованих маркетингових заходів в стратегічній перспективі 69
Висновки до розділу 3 73
Розділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 76
Висновки до розділу 4
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33333
Власник авторського права: © Гораль О. Р., 2020
Перелік літератури: 1. Конституція України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80;
2. Господарський кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;
3. Податковий кодекс України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17;
4. Про рекламу: Закон України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80;
5. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.
6. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.
7. ДСТУ ISO 9001:2009 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://20minut.ua/Новини-Тернополя/news/10183865
8. Бізнес-план ПрАТ «ТерА» 9. Офіційний сайт: Tera: кондитерська фабрика [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tera.ua/
10. Річна інформація емітента цінних паперів за 2017-2019 рр. (ПрАТ «ТерА»)
11. Статут ПрАТ «ТерА»
12. Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика /Г.Л. Азоев. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 208 с. 13. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы /Г.Л. Азоєв, А.П. Челенков. – М.: ОАО «Типография «НОВОСТИ». – 2000. – 255 с. 14. Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні, 2019 р. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-konditerskih-izdelij-v-ukraine-2019-god 15. Ансофф И.И. Стратегическое управление: Учебное пособие /И.И. Ансофф. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 2002. – 453 с. 16. Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс: Учбовий посібник /Г. Армстронг, Ф. Котлер /пер. с англ.. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. 17. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. /Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с. 18. Барабас Д. Властивості та життєвий цикл конкурентної переваги підприємства /Д. Барабас// Економіка підприємства: теорія та практика: Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практичної конф., 13-14 бер. 2008 р. – К. : КНЕУ, 2008. – С. 393-395. 19. Береговая И.Б. Система оценки конкурентоспособности предприятий: сущность и методология формирования: монография /И.Б. Береговая. – Оренбург : Оренбург : Оренб. гос. ин-т менеджмента, 2011. – 149 с. 20. Бережная Е.В. Математические методы моделирования экономических систем : учеб. пособие /Е.В. Бережная, В. И. Бережной. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2006. – 432 с. 21. Березин И. Практика исследования рынков /И. Березин. – М.: Бератор-Пресс, 2003.– 376 с. 22. Бондаренко С.М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський //Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45. 23. Василенко В.А. Стратегічне управління: навчальний посібник /В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко – Київ: ЦУЛ. – 2003. – 254 с. 24. Войчак А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація// Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2 (30). – С. 50–53. 25. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством: навчальний посібник. /В.Г. Герасимчук – К.: КНЕУ, 2000. – 240 с. 26. Гетьман О.О. Економічна діагностика: навчальний посібник. /О.О. Гетьман В.М. Шаповал. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 307 с. 27. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. /П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с. 28. Гогіташвілі Г. Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: навч. посіб. /Г. Г.Гогіташвілі, Є.Т. Карчевські, В. М. Лапін. – К.: Знання, 2007. – 367 с. 29. Грант Р. М. Ресурсная концепция конкурентных преимуществ: практические выводы для формулирования стратегии / Р. М. Грант // Вестник Санкт­Петербургского университета. Серия 8. Менеджмент. – 2003. – Вып. 3. – С. 12–19. 30. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти /Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.html 31. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємств. /І.З. Должанський Т.О. Загорна. – Дніпропетровськ, 2005. – 989 с. 32. Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии. 3-е изд. / пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кан-туревского. – СПб.: Питер. – 2003. – 544 с. 33. Економіка підприємства: підручник /за заг. ред С. Ф. Покропивного. [вид. 2-ге, ерероб. та доп.]. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с. 34. Дюпюи А.И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке /А.И. Дюпюи, С.М. Котов. [Електронний ресурс]. Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru 35. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64 36. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы, оценки и механизмы увеличения / А.Н. Захаров //Бизнес и банки. – 2004. – № 1-2. – С. 2-5. 37. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u-food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv 38. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку /О. С. Кільницька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус //Економіка АПК. – 2018. – № 11 – С. 29-43. 39. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення [монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового]. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с. 40. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu 41. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf 42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226. 43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с. 45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html 46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27. 47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886 48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с. 49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94. 50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с. 52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с. 53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с 54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86. 55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с. 56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128. 57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с. 58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.
13. Азоев Г.Л. Конкурентные преимущества фирмы /Г.Л. Азоєв, А.П. Челенков. – М.: ОАО «Типография «НОВОСТИ». – 2000. – 255 с.
14. Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні, 2019 р. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-konditerskih-izdelij-v-ukraine-2019-god
15. Ансофф И.И. Стратегическое управление: Учебное пособие /И.И. Ансофф. Пер. с англ. – М.: Єкономика, 2002. – 453 с.
16. Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс: Учбовий посібник /Г. Армстронг, Ф. Котлер /пер. с англ.. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с.
17. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. /Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – К.: ВД «Професіонал», 2006. – 448 с.
18. Барабас Д. Властивості та життєвий цикл конкурентної переваги підприємства /Д. Барабас// Економіка підприємства: теорія та практика: Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практичної конф., 13-14 бер. 2008 р. – К. : КНЕУ, 2008. – С. 393-395.
19. Береговая И.Б. Система оценки конкурентоспособности предприятий: сущность и методология формирования: монография /И.Б. Береговая. – Оренбург : Оренбург : Оренб. гос. ин-т менеджмента, 2011. – 149 с.
20. Бережная Е.В. Математические методы моделирования экономических систем : учеб. пособие /Е.В. Бережная, В. И. Бережной. – 2-е изд., испр. и доп. – М. : Финансы и статистика, 2006. – 432 с.
21. Березин И. Практика исследования рынков /И. Березин. – М.: Бератор-Пресс, 2003.– 376 с.
22. Бондаренко С.М. Конкурентні переваги – унікальні особливості сучасних підприємств /С. М. Бондаренко, М. Ю. Лісовський //Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. – Вип. 15. – Ч. 1. – С. 42-45.
23. Василенко В.А. Стратегічне управління: навчальний посібник /В.А. Василенко, Т.І. Ткаченко – Київ: ЦУЛ. – 2003. – 254 с.
24. Войчак А. В., Камишніков Р. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність і класифікація// Маркетинг в Україні. – 2005. – № 2 (30). – С. 50–53.
25. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством: навчальний посібник. /В.Г. Герасимчук – К.: КНЕУ, 2000. – 240 с.
26. Гетьман О.О. Економічна діагностика: навчальний посібник. /О.О. Гетьман В.М. Шаповал. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 307 с.
27. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. /П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.
28. Гогіташвілі Г. Г. Управління охороною праці та ризиком за міжнародними стандартами: навч. посіб. /Г. Г.Гогіташвілі, Є.Т. Карчевські, В. М. Лапін. – К.: Знання, 2007. – 367 с.
29. Грант Р. М. Ресурсная концепция конкурентных преимуществ: практические выводы для формулирования стратегии / Р. М. Грант // Вестник Санкт­Петербургского университета. Серия 8. Менеджмент. – 2003. – Вып. 3. – С. 12–19.
30. Греджева Т.В. Конкуренція в підприємницькій діяльності: теоретичні аспекти /Т.В. Греджева //Облік і фінанси АПК: бухгалтерський портал [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://magazine.faaf.org.ua/konkurenciya-v-pidpriemnickiy-diyalnosti-teoretichni-aspekti.html
31. Должанський І.З. Конкурентоспроможність підприємств. /І.З. Должанський Т.О. Загорна. – Дніпропетровськ, 2005. – 989 с.
32. Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии. 3-е изд. / пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кан-туревского. – СПб.: Питер. – 2003. – 544 с. 33. Економіка підприємства: підручник /за заг. ред С. Ф. Покропивного. [вид. 2-ге, ерероб. та доп.]. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с. 34. Дюпюи А.И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке /А.И. Дюпюи, С.М. Котов. [Електронний ресурс]. Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru 35. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64 36. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы, оценки и механизмы увеличения / А.Н. Захаров //Бизнес и банки. – 2004. – № 1-2. – С. 2-5. 37. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u-food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv 38. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку /О. С. Кільницька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус //Економіка АПК. – 2018. – № 11 – С. 29-43. 39. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення [монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового]. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с. 40. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu 41. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf 42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226. 43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с. 45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html 46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27. 47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886 48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с. 49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94. 50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с. 52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с. 53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с 54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86. 55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с. 56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128. 57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с. 58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.
32. Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии. 3-е изд. / пер. с англ. под ред. Ю.Н. Кан-туревского. – СПб.: Питер. – 2003. – 544 с.
33. Економіка підприємства: підручник /за заг. ред С. Ф. Покропивного. [вид. 2-ге, ерероб. та доп.]. – К. : КНЕУ, 2001. – 528 с.
34. Дюпюи А.И. Диагностика интенсивности конкурентной борьбы на рынке /А.И. Дюпюи, С.М. Котов. [Електронний ресурс]. Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru
35. Єлець О.П. Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємства /О.П. Єлець //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. – 2016. – №1(10). – С. 58-64
36. Захаров А.Н. Конкурентоспособность предприятия: сущность, методы, оценки и механизмы увеличения / А.Н. Захаров //Бизнес и банки. – 2004. – № 1-2. – С. 2-5.
37. Інформаційно-аналітичний звіт по ринкам кондитерських виробів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://u-food.org/uk/post/section/analitika-rinku-konditerskih-virobiv
38. Кільницька О.С. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку /О. С. Кільницька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус //Економіка АПК. – 2018. – № 11 – С. 29-43.
39. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення [монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового]. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.
40. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. – 2019 – № 3 (58). – [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu
41. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf 42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226. 43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с. 44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с. 45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html 46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27. 47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886 48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с. 49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94. 50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf. 51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с. 52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с. 53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с 54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86. 55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с. 56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128. 57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с. 58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.
42. Краузе О. І. Моделювання системи управління споживчим попитом [Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: монографія /за ред. проф. Р. В. Федоровича – Тернопіль: Астон, 2012. – 544 с.]. – С. 201-226.
43. Ламбен Жан-Жак. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / Жан-Жак Ламбен ; пер. с франц. – СПб. : Наука, 1996. – 589 с.
44. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок /Пер. с англ. под ред. В.В. Колганова. – СПб.: Питер. – 2004. – 800 с.
45. Ляшко К. Аналіз українського ринку цукерок /К. Ляшко [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/Analiz-ukrainskogo-rynka-konfet.html
46. Маренич А. Управление конкурентоспособностью предприятия /А. Маренич, І. Астахова //Бизнес Информ. – 1996. – № 5 – С. 23–27.
47. Меліхов А.А. Конкурентні переваги як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства /А.А. Меліхов [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tpa.pstu.edu/article/view/21886
48. Нємцов В.Д. Стратегічний менеджмент: [навч. посібн.] / В.Д. Нємцов, Л.Є. Довгань. – К.: ТОВ «УВПК «ЕксОб», 2001. — 539 с.
49. Паламарчук М.М. Категорія конкуренції: аналітичний огляд еволюційного розвитку наукової думки /М.М. Паламарчук //Агроінком – 2013. – №4-6. – С. 91-94.
50. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf.
51. Портер М. Конкуренция /М. Портер; пер. с англ. – С.Пб.: Вильямс, 2002. – 495 с.
52. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.
53. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ. – М.: Международные отношения, 1993. – 407 с
54. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції /П.Р. Пуцентейло //Інноваційна економіка. – 2015. – № 4 (59). – С. 80-86.
55. Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость / Э. Райс, Дж. Траут. – СПб. : Питер, 2004. – 256 с.
56. Резнікова О.С. До визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» /О.С. Резнікова //Економічний вісник Донбассу. – 2013. – № 2 (32). – С. 123-128.
57. Рубин Ю.Б. Теория и практика предпринимательской конкуренции: [учеб. для студ. вузов] / Рубин Ю. Б. – [7-е изд.]. – М.: Маркет ДС, 2008. – 608 с.
58. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства /М.Г. Саєнко – Т.: «Економічна думка», 2006. – 390 с.
59. Саттон Д., Кляйн Т. Новая наука маркетинга. Маркетинговое управление предприятием / Пер. с англ. – СПб. – 2004. – 240 с.
60. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу /С. Семенюк //Галицький економічний вісник, 2018. — Т. 55. — №2. – С.98-106.
61. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств /С.Б. Семенюк, В.А. Фалович //Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С.61-72.
62. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності /О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://pidru4niki.com/1609120941970/menedzhment/konkurentospromozhnist_konkurentni_perevagi_firmi
63. Сміт А. Добробут націй. Дослідження про природу і причини добробуту націй /А. Сміт. – К.: Port-Royal, 2001. – 594 с.
64. Список областей України за чисельністю населення [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://uk.wikipedia.org
65. Тоболін О. Аналіз ринку кондитерських виробів України: тенденції /О. Тоболін. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/analiz-rynka-konditerskikh-izdeliy-ukrainy-tendentsii.html
66. Тоболін О. Аналіз ринку борошняних кондитерських виробів України з 2016 р. //О. Тоболін. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://koloro.ua/ua/blog/issledovaniya/analiz_runka_muchnyh_konditerskih_izdeliy_2016.html
67. Топ-експортери кондитерських виробів України [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.epravda.com.ua/news/2019/04/2/646646/
68. Трофименко О.О. Економіко-організаційні засади розвитку підприємств кондитерського ринку України / О.О. Трофименко, М.А. Золотопер //Сучасні проблеми економіки і підприємництво. – 2019. – Вип. 24. – С. 165-171.
69. Троян А. В. Класифікація та можливості досягнення конкурентних переваг підприємством /А. В. Троян //Ефективна економіка. – 2013. – № 11. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2498 70. Труніна І.М. Характеристики та види конкурентних переваг підприємства в їхньому прогнозуванні /І.М. Труніна //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2012. – № 1 (52). – С. 207-211.
71. Тутунджан А.К. Реструктуризация предприятий в условиях перехода к рыночной экономике. Проблемы теории и практики /А.К. Тутунджан. − М.: Экономика 2000. – 238 с.
72. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации /Р.А. Фатхутдинов – М.: Эксмо, 2005. – 544 с.
73. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент /Р. А.Фатхутдинов. – М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 1997. – 312 с.
74. Халімон Т.М. Управління конкурентними перевагами іпдприємства /Т.М. Халімон //Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія:економічні науки. – 2017. – Вип. 24 Ч. 1. – С. 152-156.
75. Хайек Ф. О свободе /Ф. Хайек, М. Фридмен. — М.: Соци -ум; Три квадрата, 2003. — 182 с.
76. Цьвок Д.Р. Формування конкурентних переваг підприємства /Д.Р. Цьвок, Н.П. Яворська //Економіка та управління підприємствами. – 2017. – № 5 (61). – С. 141-147.
77. Шаповал А.С. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства /А.С. Шаповал, Н.Ю. Буга //Економіка та управління підприємствами. – 2020. – Вип. 43. – С. 307-312.
78. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства /С. Шпилик //Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2017. – Том 53. – № 2. – С. 89-102.
79. Шумпетер Й. Теория экономического развития (исследования предпринимательской прибыли, капитала, кредита, процента и цикла конъюнктуры) /Й. Шумпер – М.: Прогресс, 1982. – 436 с.
80. Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика: [учеб.-практич. пособие] /А.Ю. Юданов А. Ю. – М.: Акалис, 1996. – 272 с
81. Якимишин Л. Я. Логiстика ланцюгiв поставок товарiв повсякденного попиту: монографiя /Л.Я.Якимишин. – Тернопiль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.
82. Яців І.Б. Конкурентоспроможінсть сільськогосподарських підприємств : монографія /І.Б. Яців. – Львів: Український бестселер, 2013. – 427 с.
83. Aaker David A. Strategic market management. – USA: John Wiley & Sons, Inc., 1995. – 379p.
84. Barnett W.P. The Red Queen Among Organizations. How Competitiveness Evolves / William P. Barnett. – New Jersey : Princeton University Press, 2008. – 296р.
85. Krugman H. E. The Measurement of Advertising Involvement / Herbert E. Krugman // Public Opinion Quarterly. − 1966. − № 30. − Р.583-596.
86. Liakhovych, G., Pavlykivska, O., Marushchak, L., Kilyar, O., & Shpylyk, S. (2019). The organizational-economic aspects of land relations provision by administrativeterritorial reform in Ukraine. Problems and Perspectives in Management, 17(2), 479-492.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ ГОРАЛЬ.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Гораль.pdf508,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора