Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33289
Назва: Розроблення стратегії удосконалення іміджу підприємства
Інші назви: Development of the strategy of enterprise image improvement
Автори: Чабан, Тетяна Андріївна
Chaban, Tetyana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Чабан Т. А. Розроблення стратегії удосконалення іміджу підприємства : дипломна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Т. А. Чабан — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 98с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата внесення: 22-гру-2020
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шпилик, Світлана Василівна
Shpylyk, Svitlana
Члени комітету: Крамар, Ірина Юріївна
Kramar, Iryna
УДК: 339.138
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
імідж підприємства
комунікаційна політика
бренд
інтернет маркетинг
smm
company image
communication policy
brand
internet marketing
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за напрямом підготовки 075 «Маркетинг» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2020. Метою роботи є розробка методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії управління іміджем підприємства. Досліджена діюча практика комунікативної політики та стратегія управління іміджем підприємства. Проаналізовано і оцінено імідж ТОВ «Тернопільхлібпром» у порівнянні із найближчими конкурентами. Розроблено стратегію та заходи із підвищення іміджу ТМ «Пані Паляниця». Робота пройшла апробацію на ТОВ «Тернопільхлібпром», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження. Research to obtain a master's degree in the field of specialty 075 "Marketing" - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. - Ternopil, 2020. The aim of the work is to develop methodological approaches and practical recommendations for improving the image management strategy of the enterprise. The current practice of communication policy and strategy of enterprise image management is studied. The image of Ternopilkhlibprom LLC was analyzed and evaluated in comparison with the nearest competitors. A strategy and events to improve the image of TM "Pani Palyanytsia" have been developed. The work was tested at Ternopilkhlibprom LLC, where the practical value of some provisions of the study were confirmed.
Опис: Метою дослідження є розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем промислового підприємства. Для досягнення даної мети були поставлені і вирішені такі дослідницькі завдання: • досліджено сутність стратегічного управління; • обгрунтовано розгляд іміджу промислового підприємства в якості одного з елементів конкурентної переваги в сучасних умовах; • розкрито зміст іміджу промислового підприємства; • сформована модель стратегічного управління іміджем підприємства; • апробовані методики стратегічного управління іміджем промислового підприємства на прикладі ТОВ «Тернопільхлібпром»
Зміст: Вступ...5
Розділ 1. Теоретичні основи стратегічного управління іміджем промислового підприємства в умовах маркетингової орієнтації...8
1.1. Сутність та основні етапи процесу стратегічного планування. Види маркетингових стратегій...8
1.2. Парадигма іміджу в стратегічному управлінні промисловим підприємством...14
1.3. Стратегія управління іміджем і репутацією компанії...23
Висновки до розділу 1...31
Розділ 2 Аналіз діючої практики управління іміджем ТОВ «Тернопільхлібпром»…32
2.1. Оцінка маркетингової діяльності досліджуваного підприємства...32
2.2 Аналізування системи просування продукції, сильних та слабких сторін підприємства...41
2.3. Оцінка іміджу ТОВ «Тернопільхлібпром»…49
Висновки до розділу 2...59
Розділ 3 Організаційно-економічні напрями вдосконалення стратегії управління іміджем ТОВ «Тернопільхлібпром» в умовах ринкової орієнтації..60
3.1. Розробка стратегії формування іміджу ТОВ «Тернопільхлібпром»...60
3.2. Розробка комунікативних заходів із просування на ринку та в мережі Інтернет як напрями формування іміджу ТМ Пані Паляниця»….64
3.3. Організаційна регламентація та оцінка ефективності пропонованих заходів на ТОВ «Тернопільхлібпром»….74
Висновки до розділу 3..79
Розділ 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях…81
Висновки до розділу 4….88
Висновки….89
Список використаних джерел..92
Додатки…99
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33289
Власник авторського права: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2020
© Чабан Т. А., 2020
Перелік літератури: 1. Ансофф И. Стратегическое управление: сокр. пер. с англ. / И. Ансофф; под ред. Л. И. Евенко. – М.: Экономика, 1989. – 519 с .
2. Антонюк К. І. Дослідження конкуренції на українському ринку / К. І. Антонюк // Вчені записки КІПУ. Економічні науки. – Сімферополь : НІЦ КІПУ, 2007. – Вип. 10. – С. 23–26.
3. Арбітраж трафіку [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://narabotu-online.ru/arbitrazh-trafika/.
4. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. / Л.В. Балабанова– К.: Знання – Прес, 2005. - 645 с.
5. Безпека праці та промислова санітарія: курс охорони праці для студентів інженерно-економічного напряму підготовки / К. Н.Ткачук, О. Л. Гуменюк, Т. П. Бивойно, Н. М. Денисов. – Чернігів: ЧДТУ, 2010. – 368 с.
6. Блажнов Е. А. Паблик рилейшнз / Е. А. Блажнов. – М.: Логос , 1994. – 78 с.
7. Бутенко Н.В. Основи маркетингу: Навчальний посібник / Н. В. Бутенко– До.: Видавничо - поліграфічний центр «Київський університет», 2006. – 140 c.
8. Векслер А. Ф. Связи с общественностью для бизнеса / А. Ф. Векслер. – 1-е изд. – Н. Новгород: PR-эксперт, 2001. – 214 с.
9. Винокурова Л. Е. Основи охорони праці: підручник для проф.-техн. навч. закладів. 2-ге вид. / Л. Е. Винокурова, М. В. Васильчук, М. В. Гаман. – Київ: Вікторія, 2001. – 192 с.
10. Виханский О. С. Стратегическое управление / О. С. Виханский. – М.: Гардарики, 2002. – 252 с.
11. Відбулося перше освячення великодньої продукції від ТМ «Пані Паляниця» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://ternopilhlib.com.ua/vidbulosya-pershe-osvyachennya-velykodnoyi-produkcziyi-vid-tm-pani-palyanyczya/
12. Віноградська О.М. Лекції з дисципліни «Стратегічний менеджмент» / О.М. Віноградська, В.С.Шевченко, Н.С. Віноградська.– Харків: ХНАМГ, 2008 – 159 с.
13. Вороніна А. А. Техніка безпеки при роботі в електроустановках / А. А. Вороніна, Н. Ф. Шибенко. – М: Вища школа, 1974. – 232 с.
14. Гаркавенко С.С. Маркетинг. підручник./ С.С. Гаркавенко. - Київ: Лібра, 2002. – 705 с.
15. Годин А. М. Брендинг / А. М. Годин, А. А. Дмитриев, И. Б. Бабленков. – М.: Дашков и Ко, 2004. – 424 с.
16. Голикова Е. В. Управление продвижением бренда товара российских предприятий-производителей: автореф. дис. … канд. эк. наук / Е. В. Голикова. – М. , 2002. – 21 с.
17. Голубков Е. П. Основы маркетинга / Е. П. Голубков. – М.: Финпресс, 1999. – 214 с.
18. Гусева О. В. Концепция формирования бренда в системе продвижения товара: автореф. дис. … канд. эк. наук / О. В. Гусева. – СПб., 1999. – 17 с.
19. Зубрилин П. В. Формирование и использование бренда в системе маркетинговых коммуникаций страховых компаний: автореф. дис. … канд. эк. наук / П. В. Зубрилин . – СПб., 2005. – 19 с.
20. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: Навч. посіб / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
21. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник/ Г.І. Кіндрацька. - 2-ге вид., перероб. і доповн. - К.: Знання, 2010. - 406 с.
22. Книш М.И. Конкурентные стратегии: Учебное пособие / М.И. Книш. – СПб.: Любавич, 2000.- 284 с.
23. Ковтун Н.В. Загальна теорія статистики: Курс лекцій / Н.В. Ковтун, Г.С. Столяров. – К.: Четверта хвиля, 1996. – 144с.:іл.
24. Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – М.: Рефмбук; Киев: Ваклер, 2001. – 493 с.
25. Короткий курс лекцій з дисципліни «Управлінський аналіз» [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://studme.com.ua/1652020510035/ekonomika/ matritsa_vozmozhnostey.htm
26. Краузе О. І. Активізація інноваційно-інвестиційної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] /О. І. Краузе, С. В. Радинський //Соціально-економічні проблеми і держава. – 2016. – Вип. 2. Режим доступу до журналу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2016/16rsadvp.pdf
27. Крылов И. В. Маркетинг / И. В. Крылов. – М.: Центр, 1996. – 104 с.
28. Ксьондз С. ,Яскал І. ,Мадей І. Концептуальні підходи до кількісного визначення іміджу підприємства // Ефективна економіка.- 2013.- №3.- С.26-32
29. Леонтьев Д. А. От образа к имиджу. Психосемантический брендинг / Д. А. Леонтьев // Реклама и жизнь. – 2000. – № 1. – С. 20– 22.
30. Маслов М. Между имиджем и репутацией / М. Маслов // Лаборатория рекламы, маркетинга и PR. – 2003. – № 2. – С. 8–9.
31. Норіцина Н. Формування іміджу як інтегрованої комунікації підприємства / Н. Норіцина //Актуальні проблеми економіки. – 2002. – № 9. – C. 48-50.
32. НПАОП 0.00-4.03-04 «Положення про Державний реєстр нормативно-правових актів з питань ох
33. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. - № 55.
34. НПАОП 0.00-4.11-07 «Типове положення про діяльність уповноважених найманими працівниками осіб з питань охорони праці» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. - № 56.
35. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – No 15.орони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 08.06.2004 р. – No 151.
36. НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 29.01.1998 р. – No 9.
37. НПАОП 0.00-4.21-04 «Типове положення про службу охорони праці» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 15.11.2004 р. - № 255.
38. НПАОП 0.00-6.03-93 «Порядок опрацювання та затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві» // Наказ Держнаглядохоронпраці від 21.12.1993 р. – No 132.
39. Нугаева А. Т. Управление корпоративным брендом: автореф. дис. …канд. эк. наук / А. Т. Нугаева. – СПб., 2004. – 27 с.
40. Огляд ринку хлібобулочних виробів в Україні [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/obzor-rynka-hlebobulochnyh-i-muchnyh-konditerskih-izdelij-v-ukraine
41. Олехнович Г.И. Конкурентные стратеги на мирових рынках : Курс лекцій / Г.И. Олехнович. – М.: Изд-во деловой и учеб. лит.,2005. -256 с.
42. Оливер С. Стратегия в паблик рилейшнз / С. Оливер. – СПб.: Питер, 2003. – 160 с.
43. Олигви Д. Олигви о рекламе / Д. Олигви. – М.: Эксмо, 2003. – 304 с.
44. Піняк І. Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки [Електронний ресурс] / І. Піняк, О. Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 250-256. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12pilpdo.pdf.
45. Полубуткин А. Б. Совершенствование оценки эффективности брендов в российском предпринимательстве: автореф. дис. … канд. эк. наук / А. Б. Полубуткин. – СПб., 2002. – 21 с.
46. Портер М. Конкурентная стратегия. Методика анализа отраслей и конкурентов / М. Портер – М.: АльпинаБизнесБукс, 2006. – 454 с.
47. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Г. Поцепцов. – М.: Ваклер, 2001. – 624 с.
48. Рекомендації щодо організації роботи кабінету промислової безпеки та охорони праці // Затверджено Головою Держгірпромнагляду 16.01.2008 р.
49. Рекомендації щодо побудови, впровадження та удосконалення системи управлінння охороною праці // Затверджено Головою Держгірпромнагляду 07.02.2008 р.
50. Рыкова И. В. Товарный знак как способ защиты прав, торговая марка как средство продвижения. История и перспективы развития / И. В. Рыкова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 3. – С. 29–33.
51. Сайт ТОВ «Тернопільхлібпром https://ternopilhlib.com.ua/ 52. Сендидж Ч. Реклама: теория и практика: пер. с англ. / Ч. Сендидж. – М.: Сирин, 2001. – 449 с.
53. Стратегия управления имиджем и репутацией компании [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://adves.com/blog/strategiya-upravleniya-imidzhem-i-reputatsiej-kompanii
54. Строцюк Ю.В. Сутність та значення позитивного іміджу для підприємства / Ю.В. Строцюк. [Електронний ресурс]. – Доступний з http://archive.nbuv.gov.ua/ portal/natural/VNULP/Ekonomika/2010_684/51.pdf.
55. Теоретичні основи конкурентної стратегії підприємства: Монографія / Іванова Ю.Б., Тищенка О.М. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2006. – 384 С.
56. Уткин Э. А. Управление связями с общественностью. PR / Э. А. Уткин, В. В. Баяндаев, М.Л. Баяндаева. – М.: ТЕИС, 2001. – 238 с.
57. Уэллс У. Реклама: принципы и практика: пер. с англ. / У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Морнарти; под ред. С. Г. Бонук – СПб.: Питер, 2001. – 628 с.
58. Феофанов О.А. Реклама. Новые технологии в России / О. А. Феофанов. – СПб.: Питер, 2000. – 384 с.
59. Химич І.Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. – 2009. – №9. – С. 59-61
60. Хомуленко Т.Б. Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу / НДІ педагогіки та психології ім. ,В.О. Сухомлинського Харківського національного педагогічного ун-ту ім. Г.С.Сково-роди / Т.Б. Хомуленко.,Ю.Г. Падафет.,О.В.Скориніна.- Х.: ВД «Інжек», 2005.- 272 с.
61. Шавкун І. Г. Формування іміджу організації : [навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Менеджмент»] / І. Г. Шавкун, Я. С. Дибчинська. – Запоріжжя : ЗНУ, 2016. – 111 с.
62. Шпилик С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 212-223. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).
63. Шпилик С.В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства / Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 53. — № 2. — С. 89–102. — (Економіка та управління підприємствами).
64. Шпилик С. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством)
65. Шпилик С. Інформаційна війна, пропаганда та PR: такі схожі й такі різні... [Текст] / С. Шпилик // Галицький економічний вісник – Тернопіль : ТНТУ, 2014. – Т. 47, № 4. – С. 178–188
66. Шпилик. С.В. Інноваційні засоби маркетингових комунікацій та їх використання у практиці просування. Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках України: монографія / за ред.. проф.. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ТНТУ ім.. І.Я. Пулюя, 2014.- с.381- 409.
67. 10 показників ефективності, за якими повинен слідкувати кожен власник Інтернет-магазину [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.cossa.ru/155/89250/.
68. Boulding, K. E. The Image / K. E. Boulding. – The University of Michicgan Press, 1956.
69. Dowling, G. Creating corporate reputations. Identity, Image, Performance / G. Dowling. – Oxford, University Press, 2001.
70. Garderner, B. The Product and The Brand / B. Garderner, S. Levy. – Harvard Busianess Review, 1955, Vol.33.
71. http: // ru. wikipedia. org / wiki / Коэффициент детерминации.
72. https://ukrstat.org/uk/operativ/oper_new.htm
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_ЧАбан (2).pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Чабан.pdf516,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора