Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33227
Назва: Розробка та дослідження автономної інтелектуальної системи моніторингу дорожнього руху з використанням ІЧ-радару та камери
Інші назви: Development and study of an autonomous intelligent system of IR-radar and camera-based traffic monitoring
Автори: Владика, Роман Володимирович
Пирха, Валерій Володимирович
Vladyka, Roman
Pyrkha, Valeriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Владика Р. В., Пирха В. В. Розробка та дослідження автономної інтелектуальної системи моніторингу дорожнього руху з використанням ІЧ-радару та камери : дипломна робота магістра за спеціальністю „151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології“ / Р. В. Владика, В. В. Пирха. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 67 с.
Дата публікації: 21-гру-2020
Дата подання: 20-гру-2020
Дата внесення: 20-гру-2020
Видавництво: Тернопіль, ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Митник, Микола Мирославович
Члени комітету: Марущак, Павло Орестович
УДК: 004.93’1
Теми: 151
автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології
давач
моніторинг руху
транспортний засіб
керування живленням
камера
лідар
sensor
movement monitoring
lidar
camera
vehicle
control power
Кількість сторінок: 65
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано методи моніторингу дорожнього руху, їх переваги та недоліки. Обрано оптимальні методи моніторингу дорожнього руху, які зможуть забезпечити стабільні та надійні дані про дорожній рух, включаючи підрахунок транспортних засобів, індивідуальну швидкість руху і клас транспортного засобу. Досліджено результати експерименту моніторингу дорожнього руху. На його основі розраховано перехід між режимами живлення. Розроблено систему динамічного управління живленням. Запропоновано прототип автономної системи моніторингу дорожнього руху. Обрано апаратні комплектуючі. The methods of traffic monitoring, their advantages and disadvantages are analyzed in the work. The best methods of traffic monitoring have been selected, which will be able to provide stable and reliable traffic data, including vehicle counting, individual speed and vehicle class. The results of the traffic monitoring experiment are investigated. Based on it, the transition between power modes is calculated. A dynamic power management system has been developed. A prototype of an autonomous traffic monitoring system is proposed. Hardware components are selected.
Опис: Роботу виконано на кафедрі ком’пютерно-інтегрованих технологій Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України Захист відбудеться 21 грудня 2020 р. о 08 .00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 24 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул.Руська, 56, навчальний корпус №1, ауд. 403
Зміст: ВСТУП 6 1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 7 1.1 Засоби моніторингу дорожнього руху 7 1.2 Динамічне управління живленням 10 1.3 Роль інфраструктури транспортної системи при моніторингу дорожнього руху 11 1.4 Вплив зовнішніх факторів на моніторинг дорожнього руху 13 1.5 Процедури вимірювання кількості, швидкості та габаритів транспортних засобів 14 1.6 Застосування Фільтра Калмана при моніторингу дорожнього руху 15 1.6.1 Сігма-точковий фільтр Калмана 18 2 ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА 22 2.1 Багато точкове вимірювання короткої ділянки за допомогою ІЧ-лідара та камери для моніторингу дорожнього руху 22 2.1.1 Вимірювання короткої ділянки дороги за допомогою лідара 22 2.1.2 Вимірювання короткої ділянки дороги за допомогою за допомогою камери 22 2.1.3 Вимірювання короткої ділянки дороги за допомогою ІЧ-лідара та камери 24 2.2 Визначення розташування, швидкості та габаритів транспортного засобу за допомогою фільтра Калмана 25 2.3 Загальний процес моніторингу дорожнього руху 27 3 КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА 29 3.1 Динамічне управління живленням на основі потоку руху 29 3.2 Система динамічного управління живленням 30 3.2.1 Адаптивний превентивний ДУЖ 30 3.2.2 Диспетчер стану живлення: перехід між режимами живлення 31 3.2.3 Диспетчер стану живлення 33 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНА ЧАСТИНА 38 4.1 Налаштування експерименту 38 4.2 Результати моніторингу траси 38 4.2.1 Результати підрахунку і аналіз транспортних засобів 38 4.2.2 Результат і аналіз оцінки швидкості транспортного засобу 42 4.3 Вплив динамічного управління живленням 43 4.3.1 Збільшення енергоефективності 43 4.3.2 Перехід між режимами живлення 45 4.3.3 Зміна режиму живлення при великих групах транспортних засобів 46 5 СПЕЦІАЛЬНА ЧАСТИНА 50 5.1 Підбір апаратного забезпечення 50 5.2 Встановлення та калібрування 54 5.3 Режими системи живлення 56 6 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 59 6.1 Значення охорони праці для забезпечення безпечних умов праці 59 6.2 Системи засобів і заходів щодо електробезпеки 61 ВИСНОВКИ 65 БІБЛІОГРАФІЯ 66
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33227
Власник авторського права: © Владика Р.В., 2020
© Пирха В.В., 2020
Перелік літератури: 1. А.Г. Микитишин, М.М. Митник, П.Д. Стухляк, В.В. Пасічник Комп’ютерні мережі. Книга 2. [навчальний посібник] (Лист МОНУ №1/11-11650 від 16.07.12р.) - Львів, "Магнолія 2006", 2014. – 312 с. 2. Nordback K., Kothuri S., Phillips T., Gorecki C., & Figliozzi, M. Accuracy of Bicycle Counting with Pneumatic Tubes in Oregon, 2016. – 19p. 3. Schumacher S., Brosnan M., Petesch M., Lindsey G. Validation of bicycle counts from pneumatic tube counters in mixed traffic flows, 2015. – 106p. 4. Burnos P., Gajda J,. Identification of the spatial impulse response of inductive loop detectors . In International Instrumentation and Measurement Technology Conference (I2MTC), pages 1997–2002. IEEE, 2015. 5. Stephen G.R., Oha C., Parkb S.. A method for identifying rear-end collision risks using inductive loop detectors, 2006. 6. Sroka R., Stencel M., Zeglen T., Gajda J., Piwowar P.. Application of inductive loops as wheel detectors, 2015. 7. Sindhu C., Priyanka P., Sharmila V., Sangeetha P.. Intelligent traffic control system for ambulance clearance and stolen vehicle detection, 2016. 8. Rabaey Jan M. Pedram, Massoud. Power aware design methodologies. Springer, 2002. 9. Peterson S., Weinblatt H., Coifman B., Hoekman E., Minge E. D. Loop and lengthbased vehicle classification. In Minnesota Department of Transportation, Research Services, 2012. 10. M. Malanowski, P. Krysik, Maslikowski P., Samczynski, K. Kulpa. A concept of gsmbased passive radar for vehicle traffic monitoring. In Microwaves, Radar and Remote Sensing Symposium (MRRS). IEEE, 2011. 11. Halder A., Bhowmik S.. A review on automatic traffic monitoring system, 2016. 12. Silven O., Heikkila J.. A real-time system for monitoring of cyclists and pedestrians, 2004. 13. https://basegroup.ru/community/articles/kalmanfilter. 14. Robert W. Brodersen Mani B. Srivastava, Anantha P. Predictive system shutdown and other architectural techniques for energy efficient programmable computation, 1996.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:151 — автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_Pyrkha_V._V.__Vladyka_R._V._2020.pdfкваліфікаційна робота магістра1,76 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorska_Pyrkha_V._V.__Vladyka_R._V._2020.pdfавторська довідка394,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора