Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29672
Назва: Інноваційні напрями стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»).
Інші назви: Innovative directions of the enterprise strategic development (LLC "Corporation Vatra" as a case study).
Автори: Захарчук, Світлана Павлівна
Zakharchuk S.P.
Бібліографічний опис: Захарчук С. П. Інноваційні напрями стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра») : дипломна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“/ Світлана Павлівна Захарчук. — Тернопіль: ТНТУ, 2019 — 113 с.
Дата публікації: гру-2019
Дата подання: гру-2019
Дата внесення: 23-гру-2019
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Островська, Галина Йосипівн
УДК: 330.341
Теми: 073
менеджмент
стратегічне управління
стратегія
інноваційна діяльність
інноваційна стратегія
збалансована система показників
інноваційні ризики
Кількість сторінок: 113
Короткий огляд (реферат): Захарчук С.П. Інноваційні напрями стратегічного розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «ОСП Корпорація Ватра»). Магістерська робота висвітлює проблематику удосконалення інноваційних напрямів стратегічного розвитку підприємства світлотехнічної галузі в рамках нової управлінської парадигми. Удосконалено методику реалізації стратегії інноваційного розвитку підприємства. Здійснено аналіз комплексного стратегічного розвитку ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» на основі збалансованої системи показників та побудовано стратегічний контур підприємства. Запропоновано напрями мінімізації інноваційних ризиків.
Zakharchuk S. P. Innovative directions of the enterprise strategic development (LLC "Corporation Vatra" as a case study). The master's thesis highlights the issues of the lighting industry strategic development innovative directions improving within the new management paradigm. The technique of implementing the strategy of the enterprise innovative development has been improved. The analysis of the complex strategic development of LLC "Corporation Vatra" on the basis of balanced system indicators and the enterprise strategic outline were proposed. The directions of innovative risks minimization are proposed.
Зміст: Вступ 7 1. Теоретична частина. Теоретико-методологічні засади стратегічного розвитку підприємства 10 1.1. Економічна сутність та роль інноваційної стратегії в системі загальної стратегії підприємства 10 1.2. Нормативно-правове забезпечення інноваційного розвитку підприємств 26 1.3. Розвиток підприємств електротехнічної галузі як передумова успішного функціонування на ринку 33 Висновки до розділу 1 41 2. Аналітико-дослідницька частина Аналіз виробничо-технічного потенціалу та фінансового стану в контексті забезпечення стратегічного розвитку підприємства 43 2.1. Загальна характеристика ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» та аналіз його основних техніко-економічних показників діяльності 43 2.2. Аналіз та оцінка майнового потенціалу ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» в контексті його стратегічного розвитку 49 2.3. Аналіз фінансового стану ТОВ «ОСП Корпорація Ватра» за показниками ліквідності, платоспроможності та ділової активності 54 Висновки до розділу 2 59 3. Проектно-рекомендаційна частина. Удосконалення процесу формування стратегій інноваційного розвитку підприємств 61 3.1. Удосконалення методики реалізації інноваційної стратегії розвитку підприємства 61 3.2. Впровадження сучасних інструментів стратегічного планування інноваційної діяльності підприємства 74 3.3. Напрями мінімізації інноваційних ризиків 88 Висновки до розділу 3 90 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 90 4.1. Система управління охороною праці підприємства 92 4.2. Планування заходів з охорони праці на підприємстві 96 Висновки до розділу 4 97 5. Екологія 97 5.1. Функції екологічного менеджменту ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра» 102 5.2. Гармонізація взаємодії між суспільством і природи194 Висновки до розділу 5 105 Висновки 105 Список використаної літератури 110 Додaтки 121
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29672
Власник авторського права: „© Захарчук С. П.“
Перелік літератури: 1. Армстронг М. Стратегическое управление человеческими ресурсами / пер. с англ. под ред. Н. В. Гринберга. М. : ИНФРА-М, 2002. 328 с. 2. Анисимова О. С. Методологический словарь для управленцев. М. : ФГОУ «РосАКО», 2002. 295 с. 3. Ансофф И., Макдоннелл Э. Дж. Новая корпоративная стратегия / пер. с англ. под ред. С. Жильцова. С. Пб. : Питер, 1999. 416с. 4. Ансофф И. Стратегическое управление / пер. с англ.; науч. ред. и авт. предисл. Л. И. Евенко. М. : Экономика, 1989. 519 с. 5. Ансофф И. Планирование будущего корпорации / пер. с англ. М. : Прогресc, 1999. 356 с. 6. Артемьев Б. В. Проблемы оценки потенциала предприятия. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2006. Ч. 2. № 4(98). С. 7–11. 7. Бажал Ю. М. Економічна теорія технологічних змін : навч. посіб. К. : Вид-во «Заповіт», 1996. 240 с. 8. Білик М. Д. Стратегічне управління та стратегії підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. НДЕІ при Мінекономіки України. 2009. №4. С. 63–72. 9. Білошапка В. А., Загорій Г. В., Усенко В. А. Стратегічне управління і маркетинг в практиці фірм / під ред. В. А. Білошапки. К. : РІА. Тріумф, 2001. 361 с. 10. Бойчик І. М. Економіка підприємства: підруч. К. : Кондор-Видавництво, 2016. 378 с. 11. Боумен К. Основы стратегического менеджмента / пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой. М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. 175 с. 12. Быстров В. Выбор стратегии или стратегия выбора? URL : http://www.ippnou.ru/article.php?idarticle=005163. 13. Валдайцев С. В. Оценка бизнеса и управление стоимостью предприятия. М. :ЮНИТИ-ДАНА, 2003. 720 с. 14. Василенко В. О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління: навч. посіб. К. : ЦУЛ, 2003. 396 с. 15. Вершигора Е. Е. Менеджмент: учеб. пособие. 2-е изд., перераб. и доп. М. : ИНФРА-М, 2004. – 283 с. 16. Винс Р. Новый подход к управлению капиталом. Структура распределения активов между различными инвестиционными инструментами. М. : Евро, 2003. 230 с. 17. Виссема Х. Стратегический менеджмент / пер. с англ, под ред. Ю. Джарова, P. M. Нуреева. М. : Финпресс, 2000. 244 с. 18. Виханский О.С. Стратегическое управление. М. : Гардарики, 2003. 311 с. 19. Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: учебник. 4-е изд., перераб. и доп. М. : Экономистъ, 2006. 670 с. 20. Внедрение сбалансированной системы показателей. Horvath & Partners / пер. с нем. 2-е изд. М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. 478 с. 21. Возняк Г. В., Кузнєцова А. Я. Інноваційна діяльність промислових підприємств та способи її фінансування в Україні : монографія. Нац. банк України, Ун-т банк. справи, Львів. ін-т банк. справи. К. : УБС НБУ, 2007. 183 с. 22. Воляник Г.М., Воляник Н.М. Інноваційне інвестування як складова фінансових механізмів активізації підприємництва в Україні. Вісник Львівської державної фінансової академії. Економічні науки, 2010. С. 167–174. 23. Гительман А. Д. Преобразующий менеджмент: лидерам реорганизации и консультантам по управлению: учеб. пособие. М. : Дело, 2007. 496 с. 24. Глинн Дж., Маркова В., Перкинс Д. Стратегия бизнеса. 2-е изд. Новосибирск: ИЭ и ОПП СО РАН, Canterbury Business Scholl, 1996. 274 с. 25. Головач В. Пропозиції щодо методики оцінки майна у вільно конвертованій валюті. Економіка. Фінанси. Право. 2000. Вип. 1. С. 20–23. 26. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. М. : Финпресс, 1998. 275 с. 27. Гордієнко П. Л. Стратегічний аналіз: навч. посіб. К. : Алерта, 2006. 404 с. 28. Градов А. П. Стратегия экономического управления предприятием: учеб. пособие. СПб. : СПбГТУ, 1993. 296 с. 29. Грант Р. М. Современный стратегический анализ. 5-е изд. / пер. с англ. под ред. В. Н. Фунтова. СПб. : Питер, 2008. 560 с. 30. Гурков И. Б. Стратегия и структура корпорации: учеб. пособие. М. : Дело, 2006. 320 с. 31. Гусев Ю. В. Стратегия развития предприятий. СПб. : Изд-во СПб УЭФ, 1992. 208 с. 32. Дикунов А. Открытость и компромиссность. Компаньйон. 2007. №12(528). С. 26–30. 33. Дмитрієва О. О. Розширення можливостей управлінського обліку на основі використання збалансованої системи показників. Актуальні проблеми економіки, 2009. №11. С. 182–192. 34. Довгань Л. Є., Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: навч. посібн. К. : Центр учбової літератури, 2011. 440 с. 35. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика (теория и практика менеджмента) / пер. с англ. СПб. : Питер, 1999. 560 с. 36. Долгоруков А. М. Стратегическое искусство: целеполагание в бизнесе, разработка стратегий, воплощение. М. : ООО «1С-Паблишинг», 2004. 367 с. 37. Дробитько Н. А. Діагностика конкурентоспроможності і стратегічного потенціалу підприємства. Управління проектами та розвиток виробництва: Зб. наук. праць. 2005. № 3(15). С. 32–34. 38. Друкер П. Задачи менеджмента в ХХІ веке. К. : Вильямс, 2007. 272 с. 39. Друкер П. Ф. Ринок: как вийти в лидеры. Практика и принципы / пер. с англ. М. : Экономика, 1992. 286 с. 40. Дунська А. Р., Зінченко Д. В. Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 425–428. 41. Есипов В. Е, Маховикова Г. А., Терехова В. В.. Оценка бизнеса. СПб.: Питер, 2001. 416 с. 42. Егерєв И. А. Стоимость бизнеса: Исскуство управления. Менеджмент. М : Дело, 2003. С. 58–67. 43. Ефремов В. С. Организации, бизнес-системы и стратегическое планирование. Менеджмент в России и за рубежом. 2001. № 2. С. 3–26. 44. Забродська Л. Д. Стратегічне управління : реалізація стратегії : навч. посіб. Х. : Консул, 2004. 208 с. 45. Зайцев Л. Г., Соколова М.И. Стратегический менеджмент: учебник. М. : Экономистъ, 2002. 416 с. 46. Закон України «Про інноваційну діяльність» від 04.06.2002 р. № 40-ІV // Голос України, 2002. № 144. 47. Захарченко В. І., Корсікова Н. М., Меркулов М. М. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки: навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2012. 448 с. 48. Звітність ТОВ «ОСП Корпорація «Ватра». 49. Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства на засадах маркетингу інновацій. Актуальні проблеми економіки. 2010. №12 (114). С. 111–119. 50. Індекси промислової продукції в Україні у 2012-2018 роках. Державна служба статистики України. URL : ukrstat.gov.ua. 51. Інноваційна Україна 2020: національна доповідь / за заг. ред. В. М. Гейця та ін.; НАН України. К., 2015. 336 с. 52. Калиниченко М.П. Науково-методичні основи оцінки ринкової орієнтації промислових підприємств. Вісник Донецького національного університету. 2010. Вип.2, Т.1. С. 142–149. 53. Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей. От стратегии к действию / пр. с англ. М. : Олимп-Бизнес, 2005. 510 с. 54. Каплан Р., Нортон Д. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты / пер. с англ. М. : Олимп-Бизнес, 2003. 512 с. 55. Каплан Р., Нортон Д. Организация, ориентированная на стратегию. Как в новой бизнес-среде преуспевают организации, применяющие сбалансированную систему показателей / пер. с англ. М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005. 416 с. 56. Карлофф Б., Седерберг С. Вызов лидеров / пер. со швед. М. : Дело, 1996. 352 с. 57. Карлофф Б. Деловая стратегия. Концепция, содержание, символы / пер. с англ. Уфа: Академия менеджмента. М. : Экономика, 1993. 287 с. 58. Карпов А. Стратегия: от разработки до реализации. Управление компанией. 2007. №3. С. 12–19. 59. Катькало В. С. Эволюция теории стратегического управления. СПбГУ, 2007. 295 с. 60. Кизим М. О., Пилипенко А. А., Зінченко В.А. Збалансована система показників: монографія. Харків : ВД «ІНЖЕК», 2007. 192 с. 61. Ковалев А. И. Управление реструктуризацией предприятия: монография / А. И. Ковалев. – К. : АВРИО, 2006. 368 с. 62. Ковени М., Гэнстер Д., Хартлен Б. Стратегический разрыв: Технологии воплощения корпоративной стратегии в жизнь / пер. с англ. М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. 232 с. 63. Ковтун О. І. Інноваційні стратегії підприємств: теоретико-методологічні засади. Економіка України. 2013. № 4. С. 44–56. 64. Корецький М. Х., Дєгтяр А.О., Дацій О.І. Стратегічне управління: навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2007. 240 с. 65. Коробков А. The Balanced Scorecard. Новые возможности для эффективного управления. URL :http://www.cfin.ra/management/bsc.shtml. 66. Котлер Ф. Основы маркетинга / пер.с англ. М. : Прогресс, 1990. 638 с. 67. Котовська І. В. Стратегічне та довгострокове планування: основні відмінності. Інноваційна економіка. 2011. №1 (20). С. 238–241. 68. Коупленд Т., Коллер Т., Мурин Дж. Стоимость компании: оценка и управление / пер. с англ. М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 1999. 578 с. 69. Краснокутська Н. В. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. К. : КНЕУ, 2003. 504 с. 70. Круглов В. В., Бондаренко В. В. Формування інноваційної стратегії на торговельному підприємстві. «Young Scientist». 2016. №12. С. 659–663. 71. Кузнєцова А. Я., Возняк Г. В. Деякі аспекти фінансування інвестиційно-інноваційних проектів за рахунок власних коштів підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2011. № 7 (37). С. 42–52. 72. Кузьмін О. Є. Сучасний менеджмент. Львів : Центр Європи, 1995. 428 с. 73. Куин К. Как упорядочить процесс разработки стратеги. URL : http://management.com.ua. 74. Кухній Л. Розвиток підприємств електротехнічної галузі як передумова успішного функціонування на ринку. Галицький вісник. Тернопіль, 2013. С. 47–54. 75. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / пер. с франц. СПб. : Наука, 1996. 276 с. 76. Лапко О.О. Інноваційна діяльність в системі державного регулювання. К. : ІЕП НАНУ, 20099.254 с. 77. Лозовський О.М., Галандзовський Д.М. Стратегія управління інноваціями на підприємствах. Наукове товариство Івана Кушніра. 2014. 78. Любанова Т. П. Мясоедова Л. В., Олейникова Ю. А. Стратегическое планирование на предприятии: учебн. пособие. Ростов н/Д : Издательский центр «МарТ», 2005. 400 с. 79. Маренков Ф. Н., Демтин В. В. Концепция управления стоимостью предприятия. URL :http://cfm.ru/management/valman_concept.shtml). 80. Македон В. В., Валіков В. П. Розробка комбінованої стратегії підприємства на засадах збалансованої системи показників: монографія. К. : Європейський вектор економічного розвитку. 2016. 88–101 c. 81. Мартиненко В. П. Стратегія життєздатності підприємств промисловості: навч. посіб. К. : Центр навчальної літератури, 2006. 328 с. 82. Маршалл А. Принципы экономической теории: В 3-х т. Т.2: / пер. с англ. М. : Прогресс, 1993. 310 с. 83. Мейер М. В. Оценка эффективности бизнеса: что будет после Balanced Scorecard? М. : Вершина. 2004. С. 270. 84. Мельник М. В., Когденко В. Г. Концепция экономического анализа, ориентированного на оценку цепочки создания ценности. Экономический анализ: теория и практика. 2012. №7 (172). С. 2–9. 85. Мендрул А. Г., Ларцев В. С. Оценка стоимости нематериальных активов. К. : ООО «Полиграф-Информ», 2004. 264 с. 86. Мендрул О. Г. Індикатори фінансового стану вітчизняних промислових підприємств. Державний інформаційний бюлетень про приватизацію. 2000. №11. С. 75–79. 87. Мендрул О. Г. Управління вартістю підприємств: монографія. К. : КНЕУ, 2002. 272 с. 88. Мертенс А. В. Стоимость компаний в теории и на практике. Финансовый директор. 2002. № 5. C. 82–86. 89. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / пер. с англ. М. : Дело, 1992. 702 с. 90. Микитенко В. В., Ігнатієва І. А. Діагностика стратегічного потенціалу підприємства. Вісник економічної науки України. 2005. № 2. С. 77–80. 91. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Стратегическое сафари: экскурсия по дебрям стратегий менеджмента. СПб. : Питер, 2001. – 336 с. 92. Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий / пер. с англ. под ред. Ю. Н. Каптуревского. СПб. : Питер, 2000. 412 с. 93. Міщенко А. П. Стратегічне управління: навч. посіб. К. : «Центр навчальної літератури», 2004. 336 с. 94. Мних О. Б. Менеджмент акціонерних товариств на основі дохідного підходу Вісник Донецького економічного університету «Менеджер», 1(39), 2009. С. 152–161. 95. Момот Т. В. Корпоративне управління: від теорії до практичного впровадження. Харків : ХНАМГ, 2006. 380 с. 96. Наливайко А. П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку: монографія. К. : КНЕУ, 2001. 227 с. 97. Обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) за видами економічної діяльності у 2010 –2018 рр. URL : http://www.ukrstat.gov.ua/. 98. Ольвен Н., Рой Ж., Веттер М. Оценка эффективности деятельности компании. Практическое руководство по использованию сбалансированной системы показателей / пер. с англ. М. : Изд. дом «Вильямс», 2004. 304 с. 99. Осіпов В.А. Аналіз сучасної концепції управління інноваційним розвитком та особливостей відтворення інновацій в умовах трансформації економіки України : звіт про наук-досл. роботу. Осіпов В.А. – С., 2010 р. 30 с. 100. Островська Г.Й. Фінансовий менеджмент: підручник. Тернопіль : Підручники і посібники, 2017. 512 с. 101. Осовська Г. В. Основи менеджменту: навч. посібн. К. : Кондор, 2003. 556 с. 102. Панков В. А. Управление наукоемким машиностроительным предприятием: теория и практика: монография. К. : Наук. думка, 2003. 424 с. 103. Панков В. Управление предприятием. НАН Украины; Институт экономико-правовых исследований. К. : Наукова думка, 2003. 414 с. 104. Параконний А. В. Класифікація методів оцінки економічного потенціалу підприємства. Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. 2006. Ч. 1, № 4(98). С. 174–178. 105. Парєза С. М., Кам’янецька О. В. Особливості та проблеми побудови інноваційної стратегії в системі стратегічного розвитку підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. 2006. № 7. С. 48-52. 106. Пастухова В. В. Стратегічне управління підприємством: філософія, політика, ефективність. Київ : КНТЕУ, 2002. 301 с. 107. Пашанін І. Збалансована система показників як основа стратегічного управління. URL www.iteam.ru/publications/strategy/section_27/article_3220/. 108. Пили Э., Адаме К., Кеннерли М. Призма эффективности: карта сбалансированных показателей для измерения успеха в бизнесе и управления М. : Баланс-Клуб, 2003. 398 с. 109. Пильс-Горан О., Жан Р., Магнус В. Сбалансированная система показателей: практическое руководство по использованию. М. : Издательский дом Вильямс, 2006. 375 с. 110. Портер М. Стратегія конкуренції: Методика аналізу галузей і діяльності конкурентів / пер. з англ. Р. Скільського. К. : Основи, 1998. 390 с. 111. Стратегічні виклики ХХІ століття суспільству та економіці України: В 3 т. Т.1: Економіка знань – модернізаційний проект Україні / за ред. акад. НАН України В. М. Геєця, акад. НАН України В. П. Семиноженка, чл.-кор. НАН України Б. Є. Квасюка. К. : Фенікс, 2007. 544с. 112. Стойко І. І. Управління інноваціями: навч. посіб. Тернопіль :ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с. 113. Стратегія інноваційного розвитку України на 2010-2020 роки в умовах глобалізаційних викликів / Авт. упоряд.: Г. О. Андрощук, І. Б. Жиляєв, Б. Г. Чижевський, М. М. Шевченко. К : Парламентське вид-во, 2009. 632 с. 114. Томпсон А. А., Стрикленд А. Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: / пер.с англ. под ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовой. М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. 576 с. 115. Тренев Н. Н. Стратегическое управление. М. : Приор, 2002. 288 с. 116. Уолш К. Ключевие показатели менеджмента: полное руководство по работе с критическими числами, управляючими вашим бизнесом / пер. з англ. О. В. Чумаченко. 4-е изд. К. : Companion Group, 2010. 400 с. 117. Управление организацией: учебник / под ред. А. Г. Поршнева, З. П. Румянцевой, Н. А. Саломатина. М. : ИНФРА-М, 2008. 735 с. 118. Уткин Э. А. Управление фирмой. М. : Акалис, 1996. 516 с. 119. Фатхутдинов Р. А. Стратегический менеджмент. М. : Дело, 2005. 448 с. 120. Федулова Л. І. Управління інноваційним розвитком підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2014. №2. С.122–135. 121. Чандлер А. Стратегия и структура. М. : Мир, 1988. 464 с. 122. Шершньова З. Є. Стратегічне управління. К. : КНЕУ, 2004. 699 с. 123. Щербакова О. Н. Методы оценки и стратегического управления компанией. Финансовый менеджер. 2005. № 3. С. 46. 124. Шумпетер Й. А. История экономического анализа: в 3 т. СПб : Т. 2. 504 с. 125. Эванс Ф., Бишоп Д. Оценка компаний при слияниях и поглощениях: Создание стоимости в частных компаниях / пер. с англ. А. Шаматова. М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. 332 с. 126. Юхименко В.В. Зміни в стратегічному управлінні інноваційним розвитком підприємств. Сучасні підходи до управління підприємство. Матеріали IІ Науково-практичної конференції молодих вчених. Київ : НТУУ «КПІ», 2011. С. 356–357. 127. Andrews K. R. The Concept of Corporate Strategy. Dow Jones–Irwin. Homewood, 1971. 128. Damodaran A. The Promice and Peril of Real Options. Working Paper Stern School of Business. 2000. 75 p. 129. Johnson G. and Scholes K. Exploring Corporate Strategy, Prentice-Hall, Hemel Hempstead. 1993. 130. Stewart G. B. The Quest For Value: A Guide For Senior Managers. N. Y. : Harper Business, 1991. 131. Rappaport A. Creating Shareholder Value: The New Standard for Business Performance. N. Y. : The Free Press, 1986. 564 p.
Тип вмісту: Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat_Zakharchuk_S_P_2019.pdf073_Zaharchuk_avtoref_2019957,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
avtorska_dovidka_Zakharchuk_S_P_2019.pdf253,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
dypolm_Zakharchuk_S_P_2019.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора