Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Titel: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Övriga titlar: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Författare: Гарматій, Наталія Михайлівна
Драч, Володя
Bibliographic description (Ukraine): Сьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Кус.
Conference/Event: С.111.-112
Utgivningsdatum: nov-2019
Submitted date: nov-2019
Date of entry: 17-dec-2019
Utgivare: ТНТУ ім.І.Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім.І.Пулюя
UDC: 339
Nyckelord: збутова діяльність, економіко-математичне моделювання
Serie/rapport nr.: Матеріали VІІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій – Тернопіль 27-28 листопада 2019;
Sammanfattning: Сьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Ку
Beskrivning: На збутову діяльність виконують вплив як внутрішні так і зовнішні фактори. Зовнішнього характеру розрізняють такі проблеми:[1] - ризики проведення валютних операцій які зумовлені нестабільним курсом національної валюти; - інфляційні тенденції; - висока конкурентність збоку інших учасників ринку. Розрізняють наступні проблеми збутової діяльності підприємств: - слабке вивчення стану ринку, поточного та майбутнього; - недостатність оборотних коштів, низька забезпеченість фінансовими ресурсами; - не має стратегічного підходу до збутової діяльності підприємства. Тобто, управління збутом означає створення системи товароруху, системи, яка забезпечує доставку продукції до місця продажу (споживання) в точно визначений час, з максимально високим рівнем обслуговування покупців, тобто управлінську діяльність з планування, втілення в життя та контролю за фізичним переміщенням продукції від місця її виробництва до місць продажу з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для виробника.[2]
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Content type: Proceedings Book
Samling:Зібрання статей

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Book3-2019.pdf2,56 MBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!