Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматій, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorДрач, Володя-
dc.date.accessioned2019-12-17T19:39:28Z-
dc.date.available2019-12-17T19:39:28Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.date.submitted2019-11-
dc.identifier.citationСьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Кус.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29521-
dc.descriptionНа збутову діяльність виконують вплив як внутрішні так і зовнішні фактори. Зовнішнього характеру розрізняють такі проблеми:[1] - ризики проведення валютних операцій які зумовлені нестабільним курсом національної валюти; - інфляційні тенденції; - висока конкурентність збоку інших учасників ринку. Розрізняють наступні проблеми збутової діяльності підприємств: - слабке вивчення стану ринку, поточного та майбутнього; - недостатність оборотних коштів, низька забезпеченість фінансовими ресурсами; - не має стратегічного підходу до збутової діяльності підприємства. Тобто, управління збутом означає створення системи товароруху, системи, яка забезпечує доставку продукції до місця продажу (споживання) в точно визначений час, з максимально високим рівнем обслуговування покупців, тобто управлінську діяльність з планування, втілення в життя та контролю за фізичним переміщенням продукції від місця її виробництва до місць продажу з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для виробника.[2]uk_UA
dc.description.abstractСьогодні для багатьох підприємств для збереження конкурентоздатності та виходу в лідери у своїй галузі, відіграють важливу роль нові ринки збуту а саме міжнародні. У зв’язку з цим, актуальними є питання якими методами досягнути вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємств. Із закордонних вчених, в науковій літературі які досліджували питання, формування ефективної системи управління міжнародною збутовою діяльністю підприємств можна назвати: Г.Дж. Болт, Ф. Котлер, Б. Берман, Дж. Сондерс, В. Вонг, А. Куuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМатеріали VІІІ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. Актуальні задачі сучасних технологій – Тернопіль 27-28 листопада 2019;-
dc.subjectзбутова діяльність, економіко-математичне моделюванняuk_UA
dc.titleВдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збутуuk_UA
dc.title.alternativeВдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збутуuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.citation.conferenceС.111.-112-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Зібрання статей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Book3-2019.pdf2,56 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.