Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29417

Titre: Логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Autre(s) titre(s): Logistics as a tool for increasing competitiveness
Auteur(s): Процик, Іванна
Protsyk, Ivanna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Процик І. Логістика як інструмент підвищення конкурентоспроможності / Процик Іванна // Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 8 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — С. 219–220. — (Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Protsyk I. (2019) Lohistyka yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti [Logistics as a tool for increasing competitiveness]. Materialy Ⅹ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv (Tern., 8 November 2019), pp. 219-220 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2019
Conference/Event: Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 8-nov-2019
Date of entry: 27-nov-2019
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 8 листопада 2019 року
8 November 2019
UDC: 339
Number of pages: 2
Page range: 219-220
Start page: 219
End page: 220
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/29417
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Ⅹ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2019)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.