Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874
Назва: Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»
Автори: Марущак, Леся Іванівна
Приналежність: ТНТУ ім.І.Пулюя, м. Тернопіль, вул.Руська,56, к.е.н., доцент
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. Марущак Л.І. - Тернопіль, 2018. – 20 с.
Дата публікації: 2018
Дата подання: 2018
Видавництво: ТНТУ ім.І.Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім.І.Пулюя
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки до написання курсової роботи містять вказівки щодо методики написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності». Метою складання даних вказівок є засвоєння знань облікового контрольного та аналітичного процесів на підприємстві. Для досягнення цієї мети передбачено повторення теоретичного матеріалу, виконання аналітичних завдань, які націлюють майбутніх спеціалістів на закріплення ними теоретичних знань і набуття практичних навиків з даної дисципліни
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874
Тип вмісту : Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри бухгалтерського обліку та аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки для написання курсових робіт.pdf485,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора