Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874
Tytuł: Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»
Authors: Марущак, Леся Іванівна
Akcesoria: ТНТУ ім.І.Пулюя, м. Тернопіль, вул.Руська,56, к.е.н., доцент
Cytat: Методичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. Л. І. Марущак. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2018. – 20 с.
Data wydania: 2018
Data archiwizacji: 2018
Date of entry: 14-mar-2019
Wydawca: ТНТУ ім.І.Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: ТНТУ ім.І.Пулюя
Abstract: Методичні вказівки до написання курсової роботи містять вказівки щодо методики написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності». Метою складання даних вказівок є засвоєння знань облікового контрольного та аналітичного процесів на підприємстві. Для досягнення цієї мети передбачено повторення теоретичного матеріалу, виконання аналітичних завдань, які націлюють майбутніх спеціалістів на закріплення ними теоретичних знань і набуття практичних навиків з даної дисципліни
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874
Typ zawartości: Methodical recommendations
Występuje w kolekcjach:Навчальні матеріали кафедри бухгалтерського обліку та аудиту



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora