Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарущак, Леся Іванівна-
dc.date.accessioned2019-03-14T10:17:28Z-
dc.date.available2019-03-14T10:17:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.date.submitted2018-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності» для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» / укл. Л. І. Марущак. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2018. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27874-
dc.description.abstractМетодичні вказівки до написання курсової роботи містять вказівки щодо методики написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності». Метою складання даних вказівок є засвоєння знань облікового контрольного та аналітичного процесів на підприємстві. Для досягнення цієї мети передбачено повторення теоретичного матеріалу, виконання аналітичних завдань, які націлюють майбутніх спеціалістів на закріплення ними теоретичних знань і набуття практичних навиків з даної дисципліниuk_UA
dc.publisherТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до написання курсової роботи з дисципліни «Облік і контроль маркетингової діяльності»uk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім.І.Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім.І.Пулюя, м. Тернопіль, вул.Руська,56, к.е.н., доцентuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри бухгалтерського обліку та аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки для написання курсових робіт.pdf485,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора