Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26285

Tytuł: Таргетингова реклама в соціальних мережах
Inne tytuły: Target advertising in social networks
Authors: Пульків, Ірина
Pulkiv, Iryna
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Пульків І. Таргетингова реклама в соціальних мережах / Ірина Пульків // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 198–199. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Pulkiv I. (2018) Tarhetynhova reklama v sotsialnykh merezhakh [Target advertising in social networks]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 198-199 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 198-199
Główna strona: 198
Strona końcowa: 199
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26285
Związane URL literatura: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
Wykaz piśmiennictwa: 1. Таргетинг і ретаргетінг – що це таке і як працює таргетингова/таргетована реклама [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
2. «Вартість поведінкового таргетингу», дослідження міжнародної рекламної компанії The Network Advertising Initiative [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
References: 1. Tarhetynh i retarhetinh – shcho tse take i yak pratsiuie tarhetynhova/tarhetovana reklama [Electronic resource], Access mode: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
2. "Vartist povedinkovoho tarhetynhu", doslidzhennia mizhnarodnoi reklamnoi kompanii The Network Advertising Initiative [Electronic resource], Access mode: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi