Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26285

Назва: Таргетингова реклама в соціальних мережах
Інші назви: Target advertising in social networks
Автори: Пульків, Ірина
Pulkiv, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Пульків І. Таргетингова реклама в соціальних мережах / Ірина Пульків // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 198–199. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
Bibliographic description: Pulkiv I. (2018) Tarhetynhova reklama v sotsialnykh merezhakh [Target advertising in social networks]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 198-199 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 198-199
Початкова сторінка: 198
Кінцева сторінка: 199
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26285
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
Перелік літератури: 1. Таргетинг і ретаргетінг – що це таке і як працює таргетингова/таргетована реклама [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
2. «Вартість поведінкового таргетингу», дослідження міжнародної рекламної компанії The Network Advertising Initiative [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
References: 1. Tarhetynh i retarhetinh – shcho tse take i yak pratsiuie tarhetynhova/tarhetovana reklama [Electronic resource], Access mode: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
2. "Vartist povedinkovoho tarhetynhu", doslidzhennia mizhnarodnoi reklamnoi kompanii The Network Advertising Initiative [Electronic resource], Access mode: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.