Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26285

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПульків, Ірина
dc.contributor.authorPulkiv, Iryna
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:09Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:09Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationПульків І. Таргетингова реклама в соціальних мережах / Ірина Пульків // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 198–199. — («Теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26285-
dc.format.extent198-199
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttp://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
dc.relation.urihttp://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
dc.titleТаргетингова реклама в соціальних мережах
dc.title.alternativeTarget advertising in social networks
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Таргетинг і ретаргетінг – що це таке і як працює таргетингова/таргетована реклама [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
dc.relation.references2. «Вартість поведінкового таргетингу», дослідження міжнародної рекламної компанії The Network Advertising Initiative [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
dc.relation.referencesen1. Tarhetynh i retarhetinh – shcho tse take i yak pratsiuie tarhetynhova/tarhetovana reklama [Electronic resource], Access mode: http://vseznayko.com.ua/targeting-i-retargeting-shho-ce-take-i-ja.html
dc.relation.referencesen2. "Vartist povedinkovoho tarhetynhu", doslidzhennia mizhnarodnoi reklamnoi kompanii The Network Advertising Initiative [Electronic resource], Access mode: http://www.networkadvertising.org/pdfs/Beales_NAI_Study.pdf
dc.identifier.citationenPulkiv I. (2018) Tarhetynhova reklama v sotsialnykh merezhakh [Target advertising in social networks]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 198-199 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage198
dc.citation.epage199
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.