Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26249

Tytuł: Вітрина як функціональний елемент магазину
Inne tytuły: A shop windowas a functional element of the store
Authors: Полегонька, Наталя
Бурліцька, Оксана Петрівна
Polehonka, Nataliia
Burlitska, Oxana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Полегонька Н. Вітрина як функціональний елемент магазину / Наталя Полегонька, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 126–127. — («Маркетингові технології підприємств сфери послуг»).
Bibliographic description: Polehonka N., Burlitska O. (2018) Vitryna yak funktsionalnyi element mahazynu [A shop windowas a functional element of the store]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 126-127 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Konferencja/wydarzenie: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 9-lis-2018
Date of entry: 6-gru-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 126-127
Główna strona: 126
Strona końcowa: 127
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26249
Wykaz piśmiennictwa: 1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарними категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М.: Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008-2.
References: 1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnimi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M., Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008-2.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi