Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26249

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолегонька, Наталя
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorPolehonka, Nataliia
dc.contributor.authorBurlitska, Oxana
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:02:04Z-
dc.date.available2018-12-06T10:02:04Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationПолегонька Н. Вітрина як функціональний елемент магазину / Наталя Полегонька, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 126–127. — («Маркетингові технології підприємств сфери послуг»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26249-
dc.format.extent126-127
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.titleВітрина як функціональний елемент магазину
dc.title.alternativeA shop windowas a functional element of the store
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарними категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М.: Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008-2.
dc.relation.referencesen1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnimi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M., Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008-2.
dc.identifier.citationenPolehonka N., Burlitska O. (2018) Vitryna yak funktsionalnyi element mahazynu [A shop windowas a functional element of the store]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 126-127 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage126
dc.citation.epage127
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.