Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26249

Başlık: Вітрина як функціональний елемент магазину
Diğer Başlıklar: A shop windowas a functional element of the store
Yazarlar: Полегонька, Наталя
Бурліцька, Оксана Петрівна
Polehonka, Nataliia
Burlitska, Oxana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Полегонька Н. Вітрина як функціональний елемент магазину / Наталя Полегонька, Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 126–127. — («Маркетингові технології підприємств сфери послуг»).
Bibliographic description (International): Polehonka N., Burlitska O. (2018) Vitryna yak funktsionalnyi element mahazynu [A shop windowas a functional element of the store]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 126-127 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Yayın Tarihi: 9-Kas-2018
Date of entry: 6-Ara-2018
Yayıncı: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 126-127
Start page: 126
End page: 127
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26249
References (Ukraine): 1. Веллхофф, А. Мерчандайзинг: эффективные инструменты и управление товарними категориями [Текст] / А. Веллхофф, Ж.-Э. Массон. - М.: Издательский Дом Гребенникова, 2004. - 280 с. - (Управление продажами). - ISBN 5-93890-008-2.
References (International): 1. Vellkhoff, A. Merchandaizinh: effektivnye instrumenty i upravlenie tovarnimi katehoriiami [Text], A. Vellkhoff, Zh.-E. Masson, M., Izdatelskii Dom Hrebennikova, 2004, 280 p, (Upravlenie prodazhami), ISBN 5-93890-008-2.
Content type: Conference Abstract
Koleksiyonlarda Görünür:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.