Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26216

Título : Бенчмаркінг: аналітичний інструмент конкурентоспроможності
Otros títulos : Benchmarking: analytical tool for competitiveness
Autor : Вовчук, Оксана
Vovchuk, Oxana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Вовчук О. Бенчмаркінг: аналітичний інструмент конкурентоспроможності / Оксана Вовчук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 65–66. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description (International): Vovchuk O. (2018) Benchmarkinh: analitychnyi instrument konkurentospromozhnosti [Benchmarking: analytical tool for competitiveness]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 65-66 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Conference/Event: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Fecha de publicación : 9-nov-2018
Date of entry: 6-dic-2018
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 65-66
Start page: 65
End page: 66
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26216
URL for reference material: https://buklib.net/books/28421/
https://uk.wikipedia.org/wiki/Бенчмаркінг
http://clc.am/l4DxiQ
https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu
References (Ukraine): 1. Бенчмаркінг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://buklib.net/books/28421/
2. Бенчмаркінг: вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Бенчмаркінг
3. Поняття та сутність бенчмаркінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://clc.am/l4DxiQ
4. Принципи та види бенчмаркінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu.
References (International): 1. Benchmarkinh [Electronic resource], Access mode: https://buklib.net/books/28421/
2. Benchmarkinh: vikipediia [Electronic resource], Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/Benchmarkinh
3. Poniattia ta sutnist benchmarkinhu [Electronic resource], Access mode: http://clc.am/l4DxiQ
4. Pryntsypy ta vydy benchmarkinhu [Electronic resource], Access mode: https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu.
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.