Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26216

Назва: Бенчмаркінг: аналітичний інструмент конкурентоспроможності
Інші назви: Benchmarking: analytical tool for competitiveness
Автори: Вовчук, Оксана
Vovchuk, Oxana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Вовчук О. Бенчмаркінг: аналітичний інструмент конкурентоспроможності / Оксана Вовчук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 65–66. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
Bibliographic description: Vovchuk O. (2018) Benchmarkinh: analitychnyi instrument konkurentospromozhnosti [Benchmarking: analytical tool for competitiveness]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 65-66 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
Конференція/захід: Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 6-гру-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 9 листопада 2018 року
9 November 2018
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 65-66
Початкова сторінка: 65
Кінцева сторінка: 66
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26216
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://buklib.net/books/28421/
https://uk.wikipedia.org/wiki/Бенчмаркінг
http://clc.am/l4DxiQ
https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu
Перелік літератури: 1. Бенчмаркінг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://buklib.net/books/28421/
2. Бенчмаркінг: вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Бенчмаркінг
3. Поняття та сутність бенчмаркінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://clc.am/l4DxiQ
4. Принципи та види бенчмаркінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu.
References: 1. Benchmarkinh [Electronic resource], Access mode: https://buklib.net/books/28421/
2. Benchmarkinh: vikipediia [Electronic resource], Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/Benchmarkinh
3. Poniattia ta sutnist benchmarkinhu [Electronic resource], Access mode: http://clc.am/l4DxiQ
4. Pryntsypy ta vydy benchmarkinhu [Electronic resource], Access mode: https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.