Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26216

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовчук, Оксана
dc.contributor.authorVovchuk, Oxana
dc.coverage.temporal9 листопада 2018 року
dc.coverage.temporal9 November 2018
dc.date.accessioned2018-12-06T10:01:58Z-
dc.date.available2018-12-06T10:01:58Z-
dc.date.created2018-11-09
dc.date.issued2018-11-09
dc.identifier.citationВовчук О. Бенчмаркінг: аналітичний інструмент конкурентоспроможності / Оксана Вовчук // Матеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 9 листопада 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — С. 65–66. — («Інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства»).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26216-
dc.format.extent65-66
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2018
dc.relation.urihttps://buklib.net/books/28421/
dc.relation.urihttps://uk.wikipedia.org/wiki/Бенчмаркінг
dc.relation.urihttp://clc.am/l4DxiQ
dc.relation.urihttps://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu
dc.titleБенчмаркінг: аналітичний інструмент конкурентоспроможності
dc.title.alternativeBenchmarking: analytical tool for competitiveness
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Бенчмаркінг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://buklib.net/books/28421/
dc.relation.references2. Бенчмаркінг: вікіпедія [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Бенчмаркінг
dc.relation.references3. Поняття та сутність бенчмаркінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://clc.am/l4DxiQ
dc.relation.references4. Принципи та види бенчмаркінгу [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu.
dc.relation.referencesen1. Benchmarkinh [Electronic resource], Access mode: https://buklib.net/books/28421/
dc.relation.referencesen2. Benchmarkinh: vikipediia [Electronic resource], Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/Benchmarkinh
dc.relation.referencesen3. Poniattia ta sutnist benchmarkinhu [Electronic resource], Access mode: http://clc.am/l4DxiQ
dc.relation.referencesen4. Pryntsypy ta vydy benchmarkinhu [Electronic resource], Access mode: https://pidruchniki.com/74017/marketing/printsipi_vidi_benchmarkingu.
dc.identifier.citationenVovchuk O. (2018) Benchmarkinh: analitychnyi instrument konkurentospromozhnosti [Benchmarking: analytical tool for competitiveness]. Materialy Ⅸ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi Internet-konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., 9 November 2018), pp. 65-66 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage65
dc.citation.epage66
dc.citation.conferenceⅨ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.