霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24488

Title: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”
Authors: Рожко, Наталія Ярославівна
Фалович, Володимир Андрійович
Affiliation: ТНТУ ім І. Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни «Трейд - маркетинг» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчання / укл. : Н.Я.Рожко , В.А.Фалович. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2018. - 26 с.
Issue Date: 三月-2018
Date of entry: 2-四月-2018
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Keywords: трейд-маркетинг
стимулювання збуту
інструменти трейд-маркетингу
Number of pages: 26
Abstract: Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Трейд - маркетинг», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Самостійна навчальна діяльність студентів передбачає реальне виконання комплексу робіт різного змісту та форми, більшість яких регламентується викладачами і спрямовують студентів на кінцевий результат.
Description: Основними формами завдань для студентів для самостійної роботи є: 1) Завдання - дії: вправи, питання задачі; 2) завдання-продукти: конспект, реферат, доповідь, звіт і т.д.; Результати навчання переважно не залежать від форми завдання. Кількісна його характеристика визначається, насамперед, кількістю виконаних дій, а якісна – їх вичерпністю, вмотивованістю та обґрунтованістю. Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо. При роботі з джерелами інформації студент може використовувати два типи дій: з веденням записів та без ведення записів. Робота студента із веденням записів розмежовується в розрізі трьох груп: 1) первинна група записів – помітки, коментарі, зауваження тощо. 2) основна група записів - тези, виписки, цитати, графічні записи, анотації; 3) вища група записів – конспект, реферат, рецензія, доповідь, звіт і т.д.
Content: Характеристика самостійної роботи студентів
Основні вимоги до завдань самостійної роботи студентів
Зміст самостійної роботи студентів
План-графік самостійної роботи студентів
Тема 1. Сутність і значення трейд - маркетингу
Тема 2. Управління рекламними інструментами і технологіями
Тема 3. Сучасні комунікативні atl технології у рекламі
Тема 4. Сучасні комунікативні вtl технології у рекламі
Тема 5. Методики стимулювання збуту товару(трейд-маркетинг)
Тема 6. Інструменти трейд-маркетингу
Тема 7. Еvent –маркетинг
Тема 8. Системи заохочення споживачів
Тема 9. Прийоми проведення піар-кампаній
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24488
Copyright owner: © ТНТУ ім. І Пулюя, 2018р.
References (Ukraine): 1.Сайт про маркетинг і PR http://www.prschik.kiev.ua http://www.prschik.com
2.Сайт про маркетинг, рекламу, PR http://www.proreklamu.com
3.Cайт про маркетинг, рекламу і PR "Publicity" http://creating.kiev.ua
4. Божкова В.В., Мельник Ю. М. Реклама та стимулювання збуту: Навчальний посібник / В.В.Божкова, Ю.М.Мельник – К.: Центр учбової літератури, 2009. – с.200
5.Голова А. Управление продажами: Учебник / А.Голова – М.: Дашков и Ко, 2014. – с.280.
6. Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник/ Т.І. Лук'янець – К.: КНЕУ, 2000. – 380 с.
7. Снежинская М.В., Носова Н.С. Трейд-маркетинг - гарантия успешной торговли, или Как стимулировать оптовых и розничных торговцев: Практическое пособие / М.В. Снежинская, Н.С.Носова – М.: Альтэк, Дашков и Ко, 2011. – с.224.
Content type: Methodical recommendations
�蝷箔����:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

��辣銝剔�﹝獢�:
獢�獢� ��膩 憭批���撘� 
Met_sr_Trejd-copy-1.pdf911,5 kBAdobe PDF璉�閫�/撘��
Met_sr_Trejd-copy-1.djvu262,54 kBDjVu璉�閫�/撘��
Met_sr_Trejd-copy-1__COVER.png103,23 kBimage/png璉�閫�/撘��


�DSpace銝剜�������★��������雿��.

蝞∠�極�