Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24358

Tytuł: Інформаційно-аналітичне забезпечення, як чинник прийняття маркетингових рішень
Inne tytuły: Information and analytical provision as a factor of marketing solutions
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Федорович Р. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення, як чинник прийняття маркетингових рішень / Федорович Роман // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 39–40.
Bibliographic description: Fedorovych R. (2017) Informatsiino-analitychne zabezpechennia, yak chynnyk pryiniattia marketynhovykh rishen [Information and analytical provision as a factor of marketing solutions]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 39-40 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Konferencja/wydarzenie: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 20-gru-2017
Date of entry: 31-mar-2018
Wydawca: ТНТУ
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 338.13
Strony: 2
Zakres stron: 39-40
Główna strona: 39
Strona końcowa: 40
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24358
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi