Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24358

Titulua: Інформаційно-аналітичне забезпечення, як чинник прийняття маркетингових рішень
Beste titulu batzuk: Information and analytical provision as a factor of marketing solutions
Egilea: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення, як чинник прийняття маркетингових рішень / Федорович Роман // Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 20 грудня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 39–40.
Bibliographic description (International): Fedorovych R. (2017) Informatsiino-analitychne zabezpechennia, yak chynnyk pryiniattia marketynhovykh rishen [Information and analytical provision as a factor of marketing solutions]. Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment" (Tern., 20 December 2017), pp. 39-40 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2017
Materials of Ⅷ regional scientific and practical Internet-conference of young scientists and students "Marketing technology enterprises in modern scientific and technical environment", 2017
Conference/Event: Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Gordailuaren-data: 20-Dec-2017
Date of entry: 31-Mar-2018
Argitalpen: ТНТУ
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 20 грудня 2017 року
20 December 2017
UDC: 338.13
Number of pages: 2
Page range: 39-40
Start page: 39
End page: 40
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/24358
Content type: Conference Abstract
Bildumetan azaltzen da:Ⅷ Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2017)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.