Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23590
Назва: Системи Інтернет-комерції в маркетингу та просуванні сайтів організацій
Автори: Мартинюк, Христина Василівна
Бібліографічний опис: Мартинюк Х.В. Системи Інтернет-комерції в маркетингу та просування сайтів організацій.: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю “122” – Комп’ютерні науки і інформаційні технології / Х.В.Мартинюк – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 6 c.
Дата публікації: 20-лют-2018
Дата подання: 16-лют-2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Країна (код): UA
Науковий керівник: Гром'як, Роман Сільвестрович
УДК: 004.62
Теми: маркетинг, реклама, аналіз, планування, технології, Інтернет-комерція, веб-сайт, дані, веб-ресурси
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23590
Тип вмісту : Thesis Abstract
Розташовується у зібраннях:121 — інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtorska_dovidka.doc48,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
avtoreferat.doc65,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора