Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГром'як, Роман Сільвестрович-
dc.contributor.authorМартинюк, Христина Василівна-
dc.date.accessioned2018-02-16T15:59:22Z-
dc.date.available2018-02-16T15:59:22Z-
dc.date.issued2018-02-20-
dc.date.submitted2018-02-16-
dc.identifier.citationМартинюк Х.В. Системи Інтернет-комерції в маркетингу та просування сайтів організацій.: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю “122” – Комп’ютерні науки і інформаційні технології / Х.В.Мартинюк – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 6 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23590-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетинг, реклама, аналіз, планування, технології, Інтернет-комерція, веб-сайт, дані, веб-ресурсиuk_UA
dc.titleСистеми Інтернет-комерції в маркетингу та просуванні сайтів організаційuk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.subject.udc004.62uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:121 — інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtorska_dovidka.doc48,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
avtoreferat.doc65,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора