Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23510
Titre: Розробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Auteur(s): Галушка, Сергій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Розробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)
Date de publication: 8-jan-2018
Date of entry: 13-fév-2018
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Committee members: Мариненко, Наталія Юріївна
Mots-clés: товар
товарний асортимент
товарна політика
товарна номенклатура
глибина і ширина товарного асортименту
Résumé: Галушка С. «Розробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства»(на прикладі ПАТ «ТерА»). Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфакійного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. У роботі розглянуто теоретичний матеріал з товарної політики, зокрема досліджено суть маркетингової товарної політики, особливості формування товарного асортименту. У другому розділі роботи проведений аналіз товарної політики підприємства, визначені його сильні та слабкі сторони. . У третьому розділі роботи запропоновані шляхи удосконалення маркетингової товарної політики, зокрема розроблено модель оптимізації товарного асортименту.
Description: Об'єктом дослідження є процес формування товарної політики підпиємства. Предметом дослідження є науково-методичне забезпечення формування товарної політики підприємства. Методи дослідження. Дослідження у роботі побудовано на системному, статистичному підходах до вивчення соціально-економічних процесів, явищ та об’єктів. Для обґрунтування стратегічних напрямів розвитку та управління підприємством туристичного бізнесу застосовано: формально-логічні (порівняння, аналогій,), змістовно-логічні (аналізу), економіко-статистичні методи.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/23510
Content type: Thesis Abstract
Collection(s) :075 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
авт реф галушка новий.doc83,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration