Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21890

Tytuł: Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямування
Inne tytuły: The usage of the means of imagery and expressiveness in the advertising texts in modern english tourist discourse in cultural and educational spheres
Authors: Галицька, Л.
Galitska, L.
Akcesoria: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Zhytomyr Ivan Franko State University
Cytat: Галицька Л. Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямування / Галицька Л. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 160–161. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Galitska L. (2017) Vykorystannia zasobiv stvorennia obraznosti ta vyraznosti u brytanskii turystychni reklami kulturno-piznavalnoho spriamuvannia [The usage of the means of imagery and expressiveness in the advertising texts in modern english tourist discourse in cultural and educational spheres]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 160-161 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 25-kwi-2017
Date of entry: 26-lip-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
UDC: 811.111’37
Słowa kluczowe: реклама
засоби створення образності та виразності
рекламні тексти
advertisement
the means of imagery and expressiveness
advertising texts
Strony: 2
Zakres stron: 160-161
Główna strona: 160
Strona końcowa: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21890
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi