Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21890

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалицька, Л.
dc.contributor.authorGalitska, L.
dc.coverage.temporal25-26 квітня 2017 року
dc.coverage.temporal25-26 April 2017
dc.date.accessioned2017-07-26T18:10:24Z-
dc.date.available2017-07-26T18:10:24Z-
dc.date.created2017-04-25
dc.date.issued2017-04-25
dc.identifier.citationГалицька Л. Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямування / Галицька Л. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 160–161. — (Секція: Гуманітарні науки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21890-
dc.format.extent160-161
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.relation.ispartofAbstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
dc.subjectреклама
dc.subjectзасоби створення образності та виразності
dc.subjectрекламні тексти
dc.subjectadvertisement
dc.subjectthe means of imagery and expressiveness
dc.subjectadvertising texts
dc.titleВикористання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямування
dc.title.alternativeThe usage of the means of imagery and expressiveness in the advertising texts in modern english tourist discourse in cultural and educational spheres
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc811.111’37
dc.identifier.citationenGalitska L. (2017) Vykorystannia zasobiv stvorennia obraznosti ta vyraznosti u brytanskii turystychni reklami kulturno-piznavalnoho spriamuvannia [The usage of the means of imagery and expressiveness in the advertising texts in modern english tourist discourse in cultural and educational spheres]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 160-161 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationЖитомирський державний університет імені Івана Франка
dc.contributor.affiliationZhytomyr Ivan Franko State University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage160
dc.citation.epage161
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.