กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21890

ชื่อเรื่อง: Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямування
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The usage of the means of imagery and expressiveness in the advertising texts in modern english tourist discourse in cultural and educational spheres
ผู้แต่ง: Галицька, Л.
Galitska, L.
Affiliation: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Zhytomyr Ivan Franko State University
Bibliographic description (Ukraine): Галицька Л. Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямування / Галицька Л. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 160–161. — (Секція: Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Galitska L. (2017) Vykorystannia zasobiv stvorennia obraznosti ta vyraznosti u brytanskii turystychni reklami kulturno-piznavalnoho spriamuvannia [The usage of the means of imagery and expressiveness in the advertising texts in modern english tourist discourse in cultural and educational spheres]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 160-161 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
วันที่เผยแพร่: 25-เมษ-2017
Date of entry: 26-กรก-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
UDC: 811.111’37
คำสำคัญ: реклама
засоби створення образності та виразності
рекламні тексти
advertisement
the means of imagery and expressiveness
advertising texts
Number of pages: 2
Page range: 160-161
Start page: 160
End page: 161
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21890
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
X_VSNTK_2017v2_Galitska_L-The_usage_of_the_means_160-161.pdf684,35 kBAdobe PDFดู/เปิด
X_VSNTK_2017v2_Galitska_L-The_usage_of_the_means_160-161.djvu34,84 kBDjVuดู/เปิด
X_VSNTK_2017v2_Galitska_L-The_usage_of_the_means_160-161__COVER.jpg167,65 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น