Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9509

Tittel: Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі
Authors: Лісова, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Лісова О. Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі / Лісова О. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 64. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Lisova O. (2013) Osoblyvosti reklamnoi kampanii u malomu biznesi. Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 64 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
Conference/Event: Ⅵ всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Volume: 2
Utgivelsesdato: 25-apr-2013
Date of entry: 16-feb-2016
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
UDC: 65.9
Page range: 64
Start page: 64
End page: 64
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9509
References (Ukraine): 1. Краско Т. И. Психология рекламы Серия: Библиотека журнала маркетинг и реклама / Т. И. Краско. – 2002. – 216 с.
2. Джон Стил Правда, ложь и реклама Издательство: Секрет фирмы. – 2006. – 320 с.
References (International): 1. Krasko T. I. Psikholohiia reklamy Seriia: Biblioteka zhurnala marketinh i reklama, T. I. Krasko, 2002, 216 p.
2. Dzhon Stil Pravda, lozh i reklama Izdatelstvo: Sekret firmy, 2006, 320 p.
Content type: Article
Vises i samlingene:ⅤⅠ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2013)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright