Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9509

Назва: Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі
Автори: Лісова, О.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лісова О. Особливості рекламної кампанії у малому бізнесі / Лісова О. // Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“, 25-26 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — Том 2. — С. 64. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Lisova O. (2013) Osoblyvosti reklamnoi kampanii u malomu biznesi. Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues." (Tern., 25-26 March 2013), Volume 2, pp. 64 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Materials of Ⅵ the All-Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Current issues."
Конференція/захід: Ⅵ всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅵ всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання.“
Том: 2
Дата публікації: 25-кві-2013
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2013 року
25-26 March 2013
УДК: 65.9
Діапазон сторінок: 64
Початкова сторінка: 64
Кінцева сторінка: 64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9509
Перелік літератури: 1. Краско Т. И. Психология рекламы Серия: Библиотека журнала маркетинг и реклама / Т. И. Краско. – 2002. – 216 с.
2. Джон Стил Правда, ложь и реклама Издательство: Секрет фирмы. – 2006. – 320 с.
References: 1. Krasko T. I. Psikholohiia reklamy Seriia: Biblioteka zhurnala marketinh i reklama, T. I. Krasko, 2002, 216 p.
2. Dzhon Stil Pravda, lozh i reklama Izdatelstvo: Sekret firmy, 2006, 320 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:ⅤⅠ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.