Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8786

Título: Запровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачами
Outros títulos: Introduction of progressive approaches to the formation of management relations with consumers marketing strategy
Autor: Гощар, Діана Вікторівна
Hoschar, Diana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Гощар Д. В. Запровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачами / Діана Гощар // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 120-122. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Hoschar D. (2013) Zaprovadzhennia prohresyvnykh pidkhodiv do formuvannia marketynhovoi stratehii upravlinnia u vidnosynakh zi spozhyvachamy [Introduction of progressive approaches to the formation of management relations with consumers marketing strategy]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 120-122 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data: 25-Abr-2013
Date of entry: 2-Fev-2016
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 330
Page range: 120-122
Start page: 120
End page: 122
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8786
References (Ukraine): 1. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: монографія / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.
2. Береза А.М., Козак І.А., Левченко Ф.А., Гужва В.М., Трохименко В.С. Електронна комерція: [навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. ] / А.М. Береза , І.А. Козак , Ф.А. Левченко , В.М. Гужва , В.С. Трохименко – К.: КНЕУ, 2004. – 108 с.
3. Плескач В.Л. Технології електронного бізнесу: [навч.посіб.] / В.Л. Плескач – К.: Київ.нац.торг.-екон.ун-т, 2007. – 223 с.
References (International): 1. Balabanova L.V. Marketynhova tovarna polityka v systemi menedzhmentu pidpryiemstv: monograph, L.V. Balabanova, O.A. Bryndina, Donetsk: DonDUET, 2006, 230 p.
2. Bereza A.M., Kozak I.A., Levchenko F.A., Huzhva V.M., Trokhymenko V.S. Elektronna komertsiia: [navch.-metod. posibnyk dlia samost. vyvch. dysts. ], A.M. Bereza , I.A. Kozak , F.A. Levchenko , V.M. Huzhva , V.S. Trokhymenko – K., KNEU, 2004, 108 p.
3. Pleskach V.L. Tekhnolohii elektronnoho biznesu: [navch.posib.], V.L. Pleskach – K., Kyiv.nats.torh.-ekon.un-t, 2007, 223 p.
Content type: Article
Aparece nas colecções:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.