Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8786

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГощар, Діана Вікторівнаuk
dc.contributor.authorHoschar, Dianauk
dc.coverage.temporal25 квітня 2013 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 25, 2013uk
dc.date.accessioned2016-02-02T00:25:14Z-
dc.date.available2016-02-02T00:25:14Z-
dc.date.created2013-04-25uk
dc.date.issued2013-04-25uk
dc.identifier.citationГощар Д. В. Запровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачами / Діана Гощар // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 120-122. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8786-
dc.format.extent120-122uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.titleЗапровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачамиuk
dc.title.alternativeIntroduction of progressive approaches to the formation of management relations with consumers marketing strategyuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc330uk
dc.relation.references1. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: монографія / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с.uk
dc.relation.references2. Береза А.М., Козак І.А., Левченко Ф.А., Гужва В.М., Трохименко В.С. Електронна комерція: [навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. ] / А.М. Береза , І.А. Козак , Ф.А. Левченко , В.М. Гужва , В.С. Трохименко – К.: КНЕУ, 2004. – 108 с.uk
dc.relation.references3. Плескач В.Л. Технології електронного бізнесу: [навч.посіб.] / В.Л. Плескач – К.: Київ.нац.торг.-екон.ун-т, 2007. – 223 с.uk
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V. Marketynhova tovarna polityka v systemi menedzhmentu pidpryiemstv: monograph, L.V. Balabanova, O.A. Bryndina, Donetsk: DonDUET, 2006, 230 p.uk
dc.relation.referencesen2. Bereza A.M., Kozak I.A., Levchenko F.A., Huzhva V.M., Trokhymenko V.S. Elektronna komertsiia: [navch.-metod. posibnyk dlia samost. vyvch. dysts. ], A.M. Bereza , I.A. Kozak , F.A. Levchenko , V.M. Huzhva , V.S. Trokhymenko – K., KNEU, 2004, 108 p.uk
dc.relation.referencesen3. Pleskach V.L. Tekhnolohii elektronnoho biznesu: [navch.posib.], V.L. Pleskach – K., Kyiv.nats.torh.-ekon.un-t, 2007, 223 p.uk
dc.identifier.citationenHoschar D. (2013) Zaprovadzhennia prohresyvnykh pidkhodiv do formuvannia marketynhovoi stratehii upravlinnia u vidnosynakh zi spozhyvachamy [Introduction of progressive approaches to the formation of management relations with consumers marketing strategy]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 120-122 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage120uk
dc.citation.epage122uk
dc.citation.conferenceⅢ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.