Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7034

Назва: Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал
Інші назви: Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential
Автори: Смирнов, І. Г.
Гнатів, Т. Б.
Smyrnov, I. G.
Gnativ, T. B.
Приналежність: Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
Бібліографічний опис: Смирнов І. Г. Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал / Смирнов І. Г., Гнатів Т. Б. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 86-88. — (Секція: вектори формування потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації: функціональне навантаження та потенційні можливості).
Bibliographic description: Smyrnov I. G., Gnativ T. B. (2015) Neiminh yak novitnii napriamok marketynhu v turyzmi: rehionalnyi vymir ta innovatsiinyi potentsial [Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 86-88 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“
Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"
Дата публікації: 15-жов-2015
Дата внесення: 31-гру-2015
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 15-17 жовтня 2015 року
15-17 october 2015
УДК: 359.09
Діапазон сторінок: 86-88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7034
ISBN: 978-617-7331-09-3
Перелік літератури: 1. Багиев Г. Л. Маркетинг: учеб. для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич; под общ. ред. Г.Л. Багиева. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2010. – 312 с.
2. Перция В. Брендинг. Курс молодого бойца / В.Перция – СПб: Питер, 2005.– 278 с.
3. Устименко Л.М. Основи туризмознавства / Л.М. Устименко - К.: Альтерпрес, 2009 - 318 с.
4. Фрэнкель А. Нейминг: как игра в слова становится бізнесом / А.Френкель. - М.: Добрая книга, 2006. – 212 с.
References: 1. Bahiev H. L. Marketinh: ucheb. dlia vuzov, H. L. Bahiev, V. M. Tarasevich; by gen. ed. H.L. Bahieva, 3-e izd., pererab. i dop, SPb. : Piter, 2010, 312 p.
2. Pertsiia V. Brendinh. Kurs molodoho boitsa, V.Pertsiia – SPb: Piter, 2005, 278 p.
3. Ustimenko L.M. Osnovi turizmoznavstva, L.M. Ustimenko - K., Alterpres, 2009 - 318 p.
4. Frenkel A. Neiminh: kak ihra v slova stanovitsia biznesom, A.Frenkel, M., Dobraia kniha, 2006, 212 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.