Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7034

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмирнов, І. Г.uk
dc.contributor.authorГнатів, Т. Б.uk
dc.contributor.authorSmyrnov, I. G.uk
dc.contributor.authorGnativ, T. B.uk
dc.coverage.temporal15-17 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal15-17 october 2015uk
dc.date.accessioned2015-12-31T00:36:12Z-
dc.date.available2015-12-31T00:36:12Z-
dc.date.created2015-10-15uk
dc.date.issued2015-10-15uk
dc.identifier.citationСмирнов І. Г. Неймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціал / Смирнов І. Г., Гнатів Т. Б. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 86-88. — (Секція: вектори формування потенціалу регіонального розвитку туризму та рекреації: функціональне навантаження та потенційні можливості).uk
dc.identifier.isbn978-617-7331-09-3uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7034-
dc.format.extent86-88uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"uk
dc.titleНеймінг як новітній напрямок маркетингу в туризмі: регіональний вимір та інноваційний потенціалuk
dc.title.alternativeNaming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potentialuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc359.09uk
dc.relation.references1. Багиев Г. Л. Маркетинг: учеб. для вузов / Г. Л. Багиев, В. М. Тарасевич; под общ. ред. Г.Л. Багиева. - 3-е изд., перераб. и доп. - СПб. : Питер, 2010. – 312 с.uk
dc.relation.references2. Перция В. Брендинг. Курс молодого бойца / В.Перция – СПб: Питер, 2005.– 278 с.uk
dc.relation.references3. Устименко Л.М. Основи туризмознавства / Л.М. Устименко - К.: Альтерпрес, 2009 - 318 с.uk
dc.relation.references4. Фрэнкель А. Нейминг: как игра в слова становится бізнесом / А.Френкель. - М.: Добрая книга, 2006. – 212 с.uk
dc.relation.referencesen1. Bahiev H. L. Marketinh: ucheb. dlia vuzov, H. L. Bahiev, V. M. Tarasevich; by gen. ed. H.L. Bahieva, 3-e izd., pererab. i dop, SPb. : Piter, 2010, 312 p.uk
dc.relation.referencesen2. Pertsiia V. Brendinh. Kurs molodoho boitsa, V.Pertsiia – SPb: Piter, 2005, 278 p.uk
dc.relation.referencesen3. Ustimenko L.M. Osnovi turizmoznavstva, L.M. Ustimenko - K., Alterpres, 2009 - 318 p.uk
dc.relation.referencesen4. Frenkel A. Neiminh: kak ihra v slova stanovitsia biznesom, A.Frenkel, M., Dobraia kniha, 2006, 212 p.uk
dc.identifier.citationenSmyrnov I. G., Gnativ T. B. (2015) Neiminh yak novitnii napriamok marketynhu v turyzmi: rehionalnyi vymir ta innovatsiinyi potentsial [Naming as modern direction of marketing in tourism: regional dimension and innovative potential]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 86-88 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationКиївський національний університет імені Тараса Шевченка, Українаuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.