Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article30-лис-201412-бер-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Articleлис-201325-лис-2013Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман Андреевич; Oksentyuk, Roman Andriyovych
Article30-тра-201528-тра-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article30-тра-201118-лип-2011Методичний підхід щодо управління інвестиційним забезпеченням проектів інноваційного розвиткуЩукін, Олександр Іванович; Щукин, Александр Иванович; Shchukin, Olexandr Ivanovych
Article30-тра-201112-лип-2011Класифікація ресурсів підприємства. Сучасні підходиВовк, Ірина Петрівна; Вовк, Ирина Петровна; Vovk, Iryna Petrivna
Articleлис-201324-січ-2014Формування інтегрованої системи бюджетування машинобудівних підприємствПоліщук, Сергій Володимирович; Полищук, Сергей Владимирович; Polischuk, Sergey Voloymyrovych