กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/611
ชื่อเรื่อง: Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи
ผู้แต่ง: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи/ Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 99-104 — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
วันที่เผยแพร่: 2010
Date of entry: 12-พฤศ-2010
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.339
คำสำคัญ: маркетинг
аналіз
тенденція ринку
планування
фірма-виробник метаплопластикових вікон
програма маркетингу
บทคัดย่อ: Розглядаються основні проблеми функціонування фірм-виробників металопластикових вікон в умовах кризи, проведено аналітичний огляд особливостей планування маркетингу, запропоновано застосування маркетингового iнструментарiю для рацiонального використання ринкового потенцiалу.
The basic problems of functioning of firms-producers of metaloplastikovikh windows are examined in the conditions of crisis, the state-of-the-art review of features of planning of marketing is conducted, application of marketing tool is offered for the rational use of market potential.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/611
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2010, № 1

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
TNTUB_2010_v26_No1-L_Yuzvak-Features_planning_marketing_firm_in_the_crisis__98.djvu128,33 kBDjVuดู/เปิด
TNTUB_2010_v26_No1-L_Yuzvak-Features_planning_marketing_firm_in_the_crisis__98.pdf200,04 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น