Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/611
Title: Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи
Authors: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризи/ Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 99-104 — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Issue Date: 2010
Date of entry: 12-Nov-2010
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.339
Keywords: маркетинг
аналіз
тенденція ринку
планування
фірма-виробник метаплопластикових вікон
програма маркетингу
Abstract: Розглядаються основні проблеми функціонування фірм-виробників металопластикових вікон в умовах кризи, проведено аналітичний огляд особливостей планування маркетингу, запропоновано застосування маркетингового iнструментарiю для рацiонального використання ринкового потенцiалу.
The basic problems of functioning of firms-producers of metaloplastikovikh windows are examined in the conditions of crisis, the state-of-the-art review of features of planning of marketing is conducted, application of marketing tool is offered for the rational use of market potential.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/611
ISSN: 1727-7108
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.