Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5288

Назва: Обгрунтування стратегії розвитку підприємства, на прикладі ПАТ "Борщівський сирзавод"
Інші назви: The rationale development strategy, the example of PJSC "Borshchiv cheese"
Автори: Валицька, Галина Михайлівна
Valytska, Galina
Бібліографічний опис: Валицька Г.М. Назва : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ Г.М. Валицька, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2014 — 151с.
Дата публікації: 25-гру-2014
Дата внесення: 16-гру-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 338
Теми: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
стратегія
strategy
стратегічний менеджмент
strategic management
стратегічний розвиток підприємства
strategic development of the company
Короткий огляд (реферат): Проведено економічне обгрунтування доцільності впровадження ресурсної стратегії, спрямованої на розширення сировинної бази підприємства. Здійснена розробка стратегічних заходів щодо збільшення асортименту продукції ПАТ «Борщівський сирзавод». Запропоновано заходи щодо вдосконалення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Результати досліджень можуть бути впроваджені у діяльність ПАТ «Борщівський сирзавод».
Проведено экономическое обоснование целесообразности внедрения ресурсной стратегии, направленной на расширение сырьевой базы предприятия. Осуществлена разработка стратегических мероприятий по увеличению ассортимента продукции ПАО «Борщевский сырзавод». Предложены меры по совершенствованию стратегического управления маркетинговой деятельностью предприятия.
The economic rationale for implementing resource strategy aimed at expanding the resource base of the company held. Development of strategic measures to increase the range of products of PJSC "Borshchiv cheese" made. Measures to improve the strategic management of enterprise marketing activities offered. The results will be implied into activities of the PJSC" Borshchiv cheese".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5288
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anotaciya_Valytcka.pdf201,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
anotaciya_Valytcka.djvu20,16 kBDjVuПереглянути/відкрити
anotaciya_Valytcka__COVER.png87,35 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора