Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8 (час пошуку: 0.003 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract27-лис-20195-лют-2020Теоретичні основи корпоративної стратегії цінностіБурліцька, Оксана Петрівна; Дідюк, М. В.; Burlitska, O. P.; Didiuk, M. V.
Article27-бер-201527-січ-2016Теоретичні аспекти мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract26-тра-202322-чер-2023Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесіМихалович, Катерина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Mykhalovych, Kateryna; Burlitska, Oksana
Article17-лис-201624-бер-2017Сучасний етап розвитку мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O. P.
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract18-лис-20222-січ-2023Маркетингові інстументи в онлайн- покупкахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana

Розкриття